Hoi Mirjam, Brigitte en Imke, ik ben 10juni bevallen van een zoontje en 7 juli gecureteerd vanwege placenta resten in mijn baarmoeder. Maar hoe lang duurt het meestal voordat je geen pijn meer hebt en voordat je ongesteld wordt? Ik heb namelijk nog steeds pijn in mn buik. Soms voelt het alsof er een bal in mijn buik gedrukt wordt en ook heb ik het idee dat ik niet heel diep meer kan ademhalen omdat er iets zit... Ik heb wel af en toe ongesteldheidskrampen. Ik ben naar het ziekenhuis geweest en daar hebben ze met een inwendige echo gekeken, maar er was niks aan de hand. Daar gaven ze aan dat die pijn hoort bij het herstellen van de baarmoeder en dat mijn baarmoeder erg gevoelig was. Voor de rest gaven ze geen indicatie van hoe en wat. Ze zag wel op de echo dat er een eitje klaar lag zeg maar... maar vervolgens gebeurt er dus nog niks. Groetjes Saskia
Hoihoi, Wanneer is deze laatste echo gedaan? Want je bent nu al anderhalve maand verder en hebt nog steeds pijn. Dat vind ik wel lang duren! Ik zou toch nog een keertje aan de bel trekken! Het kan wel een jaar duren voordat je cyclus volledig hersteld is na een curettage. Maak je daar geen zorgen over! Imke
Hoi Imke, ik heb het even opgezocht en ben 27juli in het ziekenhuis geweest voor die echo... dus ook dat is alweer bijna een maand geleden. Ze zei toen al wel dat het nog wel 4weken kon duren voordat dat eitje ging springen. Dus dan wacht ik nog even af. Heb jij enig idee wat dat drukkende gevoel in mijn buik kan zijn? Er was namelijk op die echo in het ziekenhuis niks te zien en ze kon er ook geen verklaring voor geven dat het nog zeer deed behalve dan dat het nog maar kort na de curettage was. Na mijn bevalling hebben ze (hardhandig) nog bloedstolsels uit mijn buik gedrukt... zou het hier mee te maken kunnen hebben? Vroeg dat ook ana de gyn maar zij zei van niet. Ik maak zowiezo een afspraak met de huisarts maandag. Heb er niet altijd last van, maar wel regelmatig en het is best een vervelend gevoel! Groetjes Saskia