tsjonge vannacht (net als vorige week ook 3 nachten) wakker van enorme buikkramp moest wel naar de wc voor de grote boodschap menn ik voelde me gewoon ziek het kindje is ook enorm druk sinds gister en nu nog steeds opnieuw steken in mn schaambot, zal wel met t hoofdje heen en weer draaien ofzo... word er helemaal tureluur van vannacht maar 2 paracetamol genomen in de hoop dat ik wat rustiger werd en de kleine ook ben momenteel 37 weken en 3 dagen maar begin er zo wel tegenaan te hikken heb af en toe ook t idee dat t wel eerder komt, maarja zal wel niet zo feest zijn maar lang ga ik dit niet volhouden ben kapot!!! moe maar je slaapt niet en slecht grrrrrr verder wilde de verloskundige nog blaasontsteking uitsluiten dus gister mn plasje ingeleverd, ze zagen een enkele bacterie en een witte bloedcel, die gaat op de kweek dus kan maandag weer bellen en hopen dat uitslag dan binnen is...
Hé zonnebloem.... Ik herken dit ook wel een beetje.... Heb vannacht ook veel last gehad... Echt een buik die helemaal strak staat en pijn in onderbuik en rug en steken zeg... Zou het het indalen zijn? Of is de kleine al bij jou ingedaald... Mijn darmen zijn idd ook beetje van slag. Kan echt moeilijk naar de wc... Dus in het begin dacht ik nog het komt misschien daardoor... Maar heb toch echt steken helemaal naar beneden zeg maar.... Echt gemeen.. Sterkte in ieder geval. Doe maar goed rustig aan hoor!
mijn kleintje ligt al ingedaald vanaf week 28 volgens verloskundige is het nu draaien van t koppie... ja en als je door de steken hen voeld voel je idd wel n soort wiebelgedraai heel naar en dat eeuwige drukke soms zo gek soms dagen rustiger en soms dagen echt heel druk pfffff en kon vannacht wel naar de wc bleef maar komen maar zoooooo kramp enzo woooow ik daht ik val straks om ofzo! :O en t irritante is ook je bent zo moe maar je lig zo onrusig en je word om t uur of 2 wakker :S dan denk ik, als ik zo moe ben waarom slaap ik nie gewoon!!!! as t aan mij ligt doe me dan maar ff wat meer pijn en laat die bevalling maar starten dan weet je dat als t eruit is dan is t klaar nu is t zo, dat dit gemeutel nog wel paar weken kan blijven.. bah
ik herken dit volledig!!! vanacht was het best erg, heb bijna geen oog dicht gedaan op deze manier hoop ik niet nog 5weken te hoeven ik word er soms zooo naar van, kan niet lekker zitten of liggen
Herkenbaar hoor ! Vooral ook dat 2 uurtjes slapen en dan weer wakker worden . Ik heb het vandaag ook effe helemaal gehad haha. Ben er gewoon chagie van ( arme man van mij hihi). Het ergste is dat ik deze week vanaf woensdag al vroeg uit bed moest. Poeh dat valt toch niet mee hoor met die laatste loodjes. Ik geloof dat ons kindje nog niet helemaal is ingedaald een klein beetje begreep ik, maar hij/zij doet wel zn best volgens mij. Heb namelijk sinds een paar dagen dat spierpijn gevoel weer daar beneden. Vandaag was de kleine hier ook best druk en mn buik voelt op het moment alsof hij uit elkaar barst haha. Dus die druk die de kleine uitoefent met al dat gedraai is echt vervelend. Je bent dus niet de enige hoor die denkt moet dit nog weken zo doorgaan hihi. Van de andere kant ben ik wel blij dat ik op dit soort klachtjes na niets ergs heb zoals BI ofzo poeh dat lijkt me pas naar zeg. Succes met de laatste loodjes