Hallo dames/meiden. Ik zit in een lastige situatie wat veel verdriet met zich meebrengt vindt het lastig om hier de juiste keuzes in te maken niet alleen voor de baby, maar ook voor mijn driejarige dochtertje. Die uit mijn vorige relatie is voortgekomen. Ben morgen 20 weken zwanger, heb aanstaande maandag de 20 weken echo weet ook niet meer of ik hem hier in moet betrekken. Of dat ik even of altijd afstand van hem moet nemen mij doet het gewoon te pijn maar wil niet egoistisch zijn aan de andere kant levert het mij alsmaar stress op wat natuurlijk niet goed is voor de baby of mijn dochter. Hij zegt dat het niet voorgoed klaar hoef te zijn en wil dan weer praten maar zo gaat het op en af vanaf 10 weken zwangerschap. ik kan niet meer en wil de juiste keuzes nu maken, zodat ik straks Tuurlijk kunnen jullie niet zeggen wat ik moet doen maar wil mijn verhaal kwijt en miss, heb ik wat aan de antwoorden en miss. zijn er mensen die in een soortgelijke situtatie zitten, groetjes
ik zal vragen of hij mee gaat dat moment kun je niet overdoen en verder pff lastig meid ik zou vanaf dan zeggen het is klaar en dan komt de bevalling nog waar je tegen aan hikt wel of niet erbij laten dat kun je beter nu alvast met hem bespreken wat hij wilt en wat jij wilt verder kan ik je geen advies geven heb zelf nooit nooit voor zo een keuze gestaan gelukkig maar begrijp dat het heel zwaar is voor je