Zoveel pijn in lies

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Anitaaaxxx, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    #1 Anitaaaxxx, 1 jul 2013
    Laatst bewerkt: 1 jul 2013
    Sinds paar daagjes voelt (behoorlijk pijnlijk) linkerlies erg beurs/spierpijn oid.
    Herkent iemand dit? Ben nu 28 weekjes en vorige zwangerschap niet bij gehad.
    Eerst deed alleen lopen zeer en opstaan maar nu ook zitten of op mijn zij liggen met benen opgetrokken.

Edit; heb ook wel het gevoel dat het verergerd. Vanaf vandaag echt pijnlijk daarvoor zeurderig

2. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    is het geen bekkeninstabiliteit?

ik heb het in m'n onderrug, stuitje, en schaambeen+liezen.. Verschilt per dag qua pijn.. Anders even je vk of een fysio bellen.

3. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ik zou even je urine naar de huisarts brengen.
    ik heb dat ook gehad en dacht dat het BI was. maar het bleek een blaasontsteking te zijn.

verder had ik nergens last van hoor. hoefde niet vaak te plassen deed niet zeer bij het plassen had alleen heel erg pijn bij mn lies. en idd vooral met lopen. liep er gewoon mank over. heb een kuur gekregen en na 4 dagen werd het beter

4. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    Dank je wel voor de reacties. Ja blaasontsteking heb ik weleens gehoord dat ga ik maar laten testen even! Ik heb vannacht amper geslapen van de pijn! Vooral het omrollen naar een andere zij is pijnlijk

5. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Ja heb ik ook, en in mijn geval is het bi
    Pijnlijk he :(

6. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    Heb net urine weggebracht. 1 uur bellen voor uitslag. Kan ik dat in ieder geval uitsluiten. Vk had ik vanmorgen gebeld en die zou me terugbellen dus ik wacht het maar af!

7. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    Pijn is echt heel heftig. Rechtovereind lopen/stilstaan is bijna niet te doen. Met lopen steekt het en doet echt erg zeer. Vk gooit alles op bandenpijn. Ik ben bekend met bandenpijn ook van vorige zwangerschap maar dit lijkt er in de verste verte niet op. Het zit echt links in me lies en hoog aan de binnenkant van me bovenbeen. Pijn is echt zo anders. Als ik vannacht weer niet slaap hang ik morgen weer aan de bel. Vindt het irritant dat ze zonder het te zien beoordelen wat ik voel.

8. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    hoe is het nu? nog veel pijn?

9. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    Het gaat nu redelijk. Vannacht veel pijn gehad dat wel. Hoop dat het ook door middel van rust iets beter gaat maar dat is soms lastig met een peutertje om je heen.

Deel Deze Pagina