Ben de laatste weken behoorlijk gestresst. Nu heb ik ook twee echos gehad bij de gyn en die lopen een week achter op die van de verlos. Ik heb mede om mijn geschiedenis diverse echos gehad bij de verlos waarbij ze elke keer hebben gemeten. De echo met 7w 2 dgn, 9 w 3 dgn en 10 w 3 dgn was beeb elke keer exact gegroeid zoals zou moeten. Met 11 w 3 dgn was ik volgens verlos 11 w 1dg. In dezelfde week begon ik te vloeien (nu nog steeds) dus 5 dagen later kreeg ik een echo bij de gyn daar was ik volgens de echo 11 w 2 dg. Nu 6 dg later ben ik volgens gyn 12 w 2 dgn. Dit kan volgens mij niet omdat ik dan op 3 dpo al een positest had. De reden waarom het me niet lekker zit is dat we dit vorig jaar ook hadden en toen bleek het trisomie 18. We hebben nipt gedaan in antwerpen, maar deze test is mislukt dus volgende week moeten we opnieuw en dan weer 2 weken op uitslag wachten. Het maakt me echt onzeker. Het bloedverlies helpt uiteraard ook niet. Komt volgens gyn van de placenta.
Marjol, ik wou dat ik iets anders voor je had dan slechts een digiknuffel. Maar ik heb geen ervaring en geen tips, en eigenlijk alleen maar een ontzettend welgemeend "sterkte"voor deze ontzettend gespannen dagen ...
Bedankt. Ik heb vanochtend de verlos gebeld en zij vonden een week ook veel. Ze gaan nu de echo's bekijken en bellen straks terug. Ben erg verdrietig. Mijn man heeft vanmiddag vrij genomen om bij me te zijn.
Hé bah, ik hoop van harte dat het allemaal ten goede uitpakt... Fijn dat je je man hebt die je zo goed steunt! Succes samen.
Sterkte meid hoop dat je er naast zit en het deze keer gewoon goed mag gaan na alles wat je al hebt meegemaakt. Ook nog zolang wachten op de test en de uitslag bah Heeft de verloskundige nog teruggebeld? Dikke knuffel xxx
Verlos heeft gebeld en het duurde want ze was aan het wachten op de gyn. Aangezien de beeb afgelopen week wel exact het aantal dagen is gegroeid hoefden we ons voorlopig geen zorgen te maken. Daarnaast heeft hij ook andere kenmerken bekeken en ee zagen er allemaal goed uit. Voorlopig even uit de stress.
Als het goed is krijgen we morgen de uitslag van de NIPT test. Hopelijk is hij deze keer wel gelukt. Ik ben zo zenuwachtig. Ben al twee nachten de hele nacht door aan het dromen over de uitslag. De ene keer is hij goed de andere keer slecht Eind van de middag voor controle naar de verloskundige dus in ieder geval nog hartje luisteren. Ik hoop zo dat het allemaal goed is en ik eindelijk een heel klein beetje kan hopen dat het dit keer goed komt en gaan genieten.
Sterkte, hopelijk morgen een goede uitslag zodat je eindelijk op die roze of blauwe wolk kan klimmen!
Bij de controle van de verlos was alles goed. Hartje weer gehoord en baarmoeder was al mooi omhoog. Nog even geduld en hopelijk morgen een goede uitslag.
Wat een onzekerheid! Ik hoop en duim voor je mee dat de NIPT dit keer gelukt is en dat de uitslag geen afwijkingen toont! Gelukkig bijna bedtijd en dan morgen de uitslag! Hoe laat hoor je iets? Nog even volhouden