Week verschil echo gyn en verlos 13 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door marjol, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ben de laatste weken behoorlijk gestresst. Nu heb ik ook twee echos gehad bij de gyn en die lopen een week achter op die van de verlos.
    Ik heb mede om mijn geschiedenis diverse echos gehad bij de verlos waarbij ze elke keer hebben gemeten. De echo met 7w 2 dgn, 9 w 3 dgn en 10 w 3 dgn was beeb elke keer exact gegroeid zoals zou moeten. Met 11 w 3 dgn was ik volgens verlos 11 w 1dg. In dezelfde week begon ik te vloeien (nu nog steeds) dus 5 dagen later kreeg ik een echo bij de gyn daar was ik volgens de echo 11 w 2 dg. Nu 6 dg later ben ik volgens gyn 12 w 2 dgn. Dit kan volgens mij niet omdat ik dan op 3 dpo al een positest had. De reden waarom het me niet lekker zit is dat we dit vorig jaar ook hadden en toen bleek het trisomie 18.
    We hebben nipt gedaan in antwerpen, maar deze test is mislukt dus volgende week moeten we opnieuw en dan weer 2 weken op uitslag wachten.
    Het maakt me echt onzeker. Het bloedverlies helpt uiteraard ook niet. Komt volgens gyn van de placenta.

2. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Marjol, ik wou dat ik iets anders voor je had dan slechts een digiknuffel. Maar ik heb geen ervaring en geen tips, en eigenlijk alleen maar een ontzettend welgemeend "sterkte"voor deze ontzettend gespannen dagen ...

3. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Bedankt.
    Ik heb vanochtend de verlos gebeld en zij vonden een week ook veel. Ze gaan nu de echo's bekijken en bellen straks terug. Ben erg verdrietig. Mijn man heeft vanmiddag vrij genomen om bij me te zijn.

4. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hé bah, ik hoop van harte dat het allemaal ten goede uitpakt... Fijn dat je je man hebt die je zo goed steunt! Succes samen.

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ook van mij een hele dikke knuffel!!!

6. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Sterkte meid hoop dat je er naast zit en het deze keer gewoon goed mag gaan na alles wat je al hebt meegemaakt.
    Ook nog zolang wachten op de test en de uitslag bah
    Heeft de verloskundige nog teruggebeld?
    Dikke knuffel xxx

7. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Zit te wachten bij de telefoon. Als er een bevalling begonnen is bijv. Zal ik toch moeten wachten.

8. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Verlos heeft gebeld en het duurde want ze was aan het wachten op de gyn. Aangezien de beeb afgelopen week wel exact het aantal dagen is gegroeid hoefden we ons voorlopig geen zorgen te maken. Daarnaast heeft hij ook andere kenmerken bekeken en ee zagen er allemaal goed uit. Voorlopig even uit de stress.

9. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    *breekt even in*
    Wat spannend voor jullie. Ik hoop dat alles helemaal goed komt!

10. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Jeetje zenuwslopend zeg. . Hoop dat je lekker uit de stress mag blijven! :)

11. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Als het goed is krijgen we morgen de uitslag van de NIPT test. Hopelijk is hij deze keer wel gelukt. Ik ben zo zenuwachtig. Ben al twee nachten de hele nacht door aan het dromen over de uitslag. De ene keer is hij goed de andere keer slecht :( Eind van de middag voor controle naar de verloskundige dus in ieder geval nog hartje luisteren.
    Ik hoop zo dat het allemaal goed is en ik eindelijk een heel klein beetje kan hopen dat het dit keer goed komt en gaan genieten.

12. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Sterkte, hopelijk morgen een goede uitslag zodat je eindelijk op die roze of blauwe wolk kan klimmen!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff sterkte meid.....ik hoop dat alles goed is

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Sterkte meid we duimen allemaal dat alles gewoon goed is!

15. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Bij de controle van de verlos was alles goed. Hartje weer gehoord en baarmoeder was al mooi omhoog.

Nog even geduld en hopelijk morgen een goede uitslag.

16. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Een vriendin van mij had precies hetzelfde en zij is gewoon bevallen van een prachtige meid..

17. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een onzekerheid! Ik hoop en duim voor je mee dat de NIPT dit keer gelukt is en dat de uitslag geen afwijkingen toont!
    Gelukkig bijna bedtijd en dan morgen de uitslag!
    Hoe laat hoor je iets?

Nog even volhouden :)

18. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    De e-mails komen meestal na 15 uur. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden.

19. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Nog steeds geen bericht :(
    Wordt gek van het wachten...

20. MrsMe

MrsMe Lid

10 jul 2013
    97
    0
    0
    België
    Hopelijk hoor je snel wat (positiefs, uiteraard :) )!

Deel Deze Pagina