Zwangerschapssuiker....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ingrid76, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissDragonfly

15 nov 2010
    77
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik denk dat te maken heeft met de waardes die je hebt of je bij de verloskundige mag blijven. Die bij mij blijven met het dieet hartstikke netjes. Ik neem aan dat ik verderop in de zwangerschap nog wel een paar keer bloed moet prikken voor controle. En dan zullen we wel weer zien wat ze zeggen :D Vooralsnog ben ik erg blij dat ik geen insuline hoef te spuiten en het dieet prima voor me werkt.

2. Ingrid76

Ingrid76 Actief lid

5 jun 2010
    124
    1
    0
    NULL
    Gelderland
    Ja idd fijn om met een lotgenoot te "kletsen" en die ook nog eens in dezelfde plaats woont ;).
    Heb toch nog even wat papieren nagekeken en vind toch wel wat waardes die je moet hebben.. Ik citeer: Een bloedglucose tussen de 4 en 7 millimol per liter voor de de maaltijd wordt als goed beschouwd. Ongeveer 1,5 uur na de maaltijd moet het bloedglucosegehalte het liefst onder de 9 millimol per liter blijven...
    Dit is wat er in mijn papierfabriek staat ;).
    De dietiste die ik heb heet Reijnders (geloof voornaam Mariet).
    Ik heb vorige week al een echo gehad maar de 1e groei echo krijg ik met 30 weken.
    Thuis bevallen zit er voor mij niet in aangezien mijn dochter met KS is geboren. We hadden er toen toch al voor gekozen in het zkh te bevallen maar uiteindelijk werd het bij ons ook medisch want ook ik had meconium in het vruchtwater.
    Leuk om elkaar op de hoogte te houden, mag ook voor mij wel via PB..
    Laat maar horen hoe het dinsdag was.
    Veel succes en een fijn weekend verder...
    Tot horens.

Deel Deze Pagina