Zwangerschapssuiker....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door PrisEnKids, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi meiden..

    tijdje geleden moest ik ook vingerprikje doen bij de vk.. deze was iets te hoog zei ze.. was geloof ik 5.3 (ochtend nuchter) normaal moest deze rond de 4.8 zitten.. dus niet schrikbarend.

    Daarna moest ik een dag zelf prikken..
    de waardes waren toen.. 8 ochtend 5.4 middag en 5.2 savonds..

    Omdat de waarde in de ochtend toch hoog was.. moest ik naar de dietist.
    Ik heb van haar een lijstje gekregen.. maar meer om mijn eten te verspreiden.
    Nu moet ik over 2 weken weer prikken.. en dan kijken ze of is ZS heb...
    ben benieuwd!
     
  2. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Vanaf wanneer prikt de vk erop? Kunnen ze dat ook al zien aan die 6 buisjes bloed die ze hier van de week hebben afgetapt?
     
  3. bij mij prikte ze dus op 22 of 23 weken..

    Ik ben hierop geprikt omdat ik overgewicht heb.. en me hiermee in de gaten willen houden..

    Het had niks te maken met die 6 buisjes..(die heb ik ook al gehad namelijk haha)
     
  4. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Jammer! Ik heb het namelijk niet zo op dat geprik en vond het al zo'n fijn idee dat ik ervan af was voor deze zwangerschap. Niet dus....
     
  5. ik hou ook echt niet van prikken..

    Gelukkig viel zo'n vingerprikje.. wat je zelf moet doen.. helemaal mee!

    Vond het uiteindelijk zelfs jammer dat het klaar was..
    haha wat zit een mens raar in elkaar he!
    haha
     
  6. PrisEnKids

    PrisEnKids Actief lid

    11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Ik heb 3 kids al, waarvan de 1e een klein poppeke, maar de andere 2 :confused:

    Justin woog 4440, maar was niet op zwangerschapssuiker geprikt, maar had het dus ws wel.Na de geboorte was zijn glucose 1x te hoog.

    Inigo woog 3970, tijdens zijn zwangerschap wel geprikt maar had het niet, of tenminste die keer niet, ze hadden eigenlijk nog een keer moeten prikken.

    En nu dus weer wel, maar waar ik dus wel tegenop zie is weer zo'n zwaar kindje...ze groeit nu al raar...benen 3 weken voor, hoofd 1 week voor en buik 1 week achter :(

    Het prikken ja zie ik tegen op en hoop dat ik het met een dieet prima kan redden!Dinsdag weer een groeiecho, ben benieuwd.
     

Deel Deze Pagina