Hoi dames, ik ben bijna 10 weken zwanger en heb sinds vandaag weer een infectie te pakken. Weerstand erg slecht plus hormonen denk ik. Ik heb canesten ingebracht tegen het brandende ging dood van de pijn. Heb wel het ziekenhuis gebeld of het mocht en het mocht gewoon hebben ze gezegd. Branden begint nu af te nemen. Maar hoe erg kan zo'n infectie en wat je ervoor gebruikt hebt schade aanrichten? Zit nu al op alle pijntjes in mijn buik te letten. Iemand die me even gerust kan stellen?
Een schimmelinfectie bedoel je? Dat is een veelvoorkomend kwaaltje hoor! Alleen de volgende keer niets meer inbrengen maar smeren
Waarom niet inbrengen ballon? Het ziekenhuis heeft zelfs gezegd dat het mag dus die begrijp ik even niet. Ik krijgt het erger door die pillen en zalfjes. Amoxilinne kan ik ook niet tegen. Bij mij helpt alleen zwaardere medicatie waar ik even niet op kom hoe het heet. Maar iig door gyn voorgeschreven. (In mn vorige zwangerschap) en zoon er niks aan overgehouden. Dus je niet zorgen maken
excuus, ik had even over de naam heen gelezen 🙈 Bij miconazolnitraat mag je tijdens de zwangerschap de applicator niet gebruiken, dit is mij toen uitdrukkelijk verteld. Bij het middel wat jij hebt gebruikt ts is het geloof ik indd geen probleem, sorry. Het kan echt geen kwaad! Hoogstens kan je kindje spruw krijgen wanneer de schimmel aanwezig blijft. ( de baby komt er tijdens de geboorte namelijk langs ) dit was bij mijn zoontje ook het geval ( ik heb serieus 2/3 van mijn zwangerschap die rotschimmel gehad )
Ik mocht van mijn gyn de applicator ook gebruiken. Ik zou dat wel alleen in overleg doen met een vk of gyn. Het kan verder geen kwaad, is wel heel vervelend voor jouzelf. Spruw kan idd als je de infectie tijdens de bevalling hebt.
Bedankt voor de reactie's het branderige is weg, af en toe voel ik nog iets lijkt het. Ik ben met dit soort dingen een grote paniekkont en heb dit soort dingen ook aaaaltijd in het weekend wanneer er niemand bereikbaar is. Behalve seh maar die bel ik alleen voor advies zoals gisteren