Sinds een paar dagen heb ik last van m'n stuitje. Vandaag is het zo erg dat ik niet eens meer kan zitten Kan me niet herinneren dat ik wat geks gedaan heb, ben niet gevallen oid. Iemand die het herkent?
Dat zou goed bekkenpijn kunnen zijn. Dan is het verstandig om snel een afspraak met een bekkenfysio te maken om erger te voorkomen.
Dit is inderdaad bekkenpijn.. is heel vaak te herkennen door pijn rondom stuitje en lage rugpijn. Inderdaad naar de fysio anders kan het echt veel erger worden.
O echt? Voor de rest helemaal geen last van liezen of zo. Wel wat sneller last van m'n rug, maar ben ik altijd wel gevoelig voor. Zou wat zijn zeg...
Hier ook! Gisteren voor het werk naar school geweest en daarna uiteten dus heel de dag gezeten, heb normaal een staand beroep, Had het gister niet meer, dit heb ik vanaf de 15weken met vlagen, ook als ik veel gedaan heb.
Is je bekken idd. Heb dezelfde klachten en loop ook bij een bekkentherapeut. Als je er vroeg bij bent hoeft het niet perse heel veel erger te worden zegt hij.
Hier al heel vroeg last van mijn stuitje en dus ook vroeg fysio genomen. Ik heb er vooral last van met zitten (moet kussen onder Mn billen). Ik raad een goede bekkenfysio aan, voordat je echt lang last ervan houdt!
Hmm oke. Ik herken het totaal niet. Vandaag gelukkig veel minder last. Gister ook drukke dag gehad op m'n werk, dus dat speelt dan misschien ook mee Vanaf volgende week ga ik 3x6 uur werken ipv hele dagen, ivm mijn harde buiken. Dus hopelijk geeft dat m'n stuitje ook meer rust. Zo niet trek ik volgende week idd maar aan de bel bij een fysio.
Herkenbaar! Ik ben bij de fysio geweest en het was bij mij niet vanuit mijn bekken maar omdat ik mijn buik en bil spieren continu aan spande. Oefeningen gekregen en na 2 weken amper nog last!