zwangerschapssympthomen maar negatieve test??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Anouk30, 4 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ik heb sinds vorige week, 5 dagen voordat ik mijn nod had al last van wat ongi krampen en daarnaast ben ik af en aan misselijk, mijn borsten zijn ook groter dan normaal. Allemaal sympthomen die kunnen duiden op een zwangerschap (maar natuurlijk ook op een aankomende ongi), maar ik heb dit maar een x eerder gehad en toen was ik zwanger (normaal krijg ik buikpijn en dan paar uur later bloeding),
    Ik had zo'n digitale vroeg test gehaald, waar bij je kan zien hoeveel weken je zwanger bent en had die twee dagen voor NOD gedaan maar die gaf aan niet zwanger.

Maar ben nog niet ongi geworden (pas 1 dag overtijd maar ben altijd heel stipt), daarnaast heb ik onwijze last van mn onderrug, weet iemand of dit een symptoom kan zijn zo vroeg in een zwangerschap?

2. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Ik zie dat je een mk en curettage hebt gehad...
    Wil niet gelijk negatief gaan doen, maar na zoiets kan je lichaam je goed voor de gek houden, hoor. Je cyclus kan er onregelmatig van worden.
    Ik heb er helaas ervaring mee...

Maar ik hoop voor je dat je gewoon te vroeg getest hebt en toch zwanger bent. ;)

3. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    ja daar hou ik rekening mee, maar ik was na mn curretage weer exact na 28 dagen ongesteld geworden dus ging er vanuit dat na de eerste bloeding het wel weer normaal verloopt, maar dat was bij jou ook niet zo???

4. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Kon me niet inhouden vanochtend en toch nog een test gedaan en die gaf aan dat ik zwanger ben!

Die digitale test met week indicator kan ik echt niemand aanraden, wat een flut ding, had hem vorige zw ook al een x gebruikt en toen gaf ie ook al geen goed resultaat aan met het aantal weken.

5. Gefeliciteerd meid, dan heeft je lichaam je toch niet voor de gek gehouden.

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina