zwangerschapssymptomen 4 dagen na eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nadja7, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik heb even een vraagje. Volgens ff-kaartje (ben aan het temperaturen) en ovutest heb ik woensdag mijn eisprong gehad. Gisterochtend (4.00 u) was ik ontzettend duizelig. Verder buikpijn (ongi-achtige pijn) en misselijk, de hele dag door. Vandaag ook weer de hele dag misselijk, wat diarree, weinig eetlust. Ook steken in mijn borsten.
    Mijn temp. is trouwens vandaag 37,2 en gisteren 36,8.
    Zouden dit al vroege zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn? Ik heb als het goed is een cyclus van 24 dagen....
    Ik lees dat de meningen verdeeld zijn hierover, wat denken jullie?

Groetjes Nadja ;)

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik hoop het voor je, maar je innesteling zou dan wel erg vroeg geweest zijn. Meestal tussen de 5 en 10 dagen na je ei.

3. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi Annie1979,

Bedankt voor je antwoord. Innesteling zou wel vroeg zijn inderdaad. Dacht zelf dat die morgen of overmorgen misschien zou zijn, maar dat je meteen na de bevruchting al kwaaltjes zou kunne hebben. Ik lees van alles hier op het forum en sommigen zeggen dat je lichaam het zwangerschapshormoon direct afgeeft, anderen zeggen pas na innesteling. Ik weet het niet in ieder geval. Kan ook zijn dat ik een lichte buikgriep heb natuurlijk, maar zo kort voor NOD is het allemaal onduidelijk. Ik weet in ieder geval wel dat ik me misselijk voel. Als het van een eventuele zwangerschap is vind ik het niet eens zo erg om misselijk te zijn, haha! Even afwachten dan maar!

Groetjes Nadja ;)

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb dat nog nooit gehoord dat het hormoon gelijk afgegeven wordt. Ik hoop het, want heb na mijn ei rugpijn en zeer gevoelige tepels. Had ik alleen de eerste ronde en daarna niet meer.
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Wat zou het toch geweldig zijn in de aankomende feestmaand!

5. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Tja, ik hoor en lees zoveel; weet niet zo goed wat ik moet geloven...
    Ik zie dat je een dag eerder als mij mag testen, zou inderdaad een leuk kado zijn voor de feestmaanden: een posi test!). Succes in ieder geval! ;)

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nee ik geloof er niet zo in. Het lijkt me dat de zaajes toch eerst een weg naar het eitje moeten vinden en dan pas ka de innesteling plaats vinden. Maarja, ik lees zo veel.
    Volgens ff is het niet 8 december, maar die zegt ook dat ik mijn ei woensdag heb gehad. Ik had toen een positieve test in handen en een dag erna pijn, dus dat klopt ook niet.

7. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hey Annie,

Ja, we moeten gewoon wachten he. Ik kan er natuurlijk niet vanuit gaan dat het allemaal klopt wat ff zegt. Een posi zwangerschapstest en uitblijven van de ongi zijn nog steeds het betrouwbaarst, toch? Nog effe wachten dan maar.... ;)

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb de innesteling gevoeld na 4 dagen en 2 dagen daarna al een positieve clear blue test.
    Werd helaas wel een miskraam maar het kan dus wel.
    Ik kon echt niet verder zijn met maar 1 inseminatie ;)

9. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hey Bamjolan,

Zie dat je zwanger bent, proficiat! Gaat alles goed?
    Bedankt ook voor je antwoord! Ben benieuwd! Heb jij dus al getest bij 6 dpo? Niet goed om tegen mij te zeggen, ga ik straks nog veel te vroeg testen, haha!
    Groetjes Nadja ;)

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oke! Helaas is dat mis gegaan. Die rugpijn die ik nu heb, kan dat ook met een innesteling te maken hebben. Niet dat dat vandaag al is, maar misschien een voorbereiding? Ik had donderdag mijn ei.

11. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @bamjolan,

allereerst Proficiat!

Ik ben dan wel heeeeel erg benieuwd hoe deze innesteling aanvoelde en wat je precies voelde? kun je daar iets over zeggen?

Alvast bedankt!

Groetjes Suuskebab

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Zou kunnen Annie, het is natuurlijk lastig om zoiets voor iemand anders te "beoordelen".
    Ik voelde het direct al op de een of andere manier dat t raak was, had ineens ook hele volle borsten, schrok me rot toen!
    Heb dit overigens 2x meegemaakt dat ik vroeg testte en helaas ging t bi beide fout, bij mn jongste en mn zoon testte ik 3 dagen voor nod posi en niet eerder hihi bij de oudste was ik overtijd.

Nadja hihi ja ik kan me t wel voorstellen hoor was zelf ook zo'n ongeduldige miep!
    Begon idd ook steeds heel vroeg met testen, heb er ook veel doorheen gejaagd haha

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik voelde een flinke steek, ik liep in de stad en werd daarbij heel erg duizelig, dit duurde niet heel lang hoor.
    Daarna begonnen ook alle gekke kwaaltjes als volle, gevoelige borsten.

Maar ik voelde ook een soort banden/ongie gevoel/pijn.
    Heel appart iig, kan het ook niet zo heel goed uitleggen maar hoop dat je het begrijpt! :D

14. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ik begrijp het volkomen... ik heb vandaag aan de linkse kant namelijk ook regelmatig dat is wat voel (maar kan het moeilijk omschrijven) beetje zeurderig/ongiepijn, maar allemaal heel licht hoor. en aangezien het bij vandaag eventuele innesteldag zou zijn, was ik natuurlijk behoorlijk nieuwsgierig!

Bedankt in ieder geval! dat die volle borsten bij mij dan ook maar snel mogen komen, want dat zijn ze nu nog niet..

Groetjes!

Succes met je zwangerschap! echt super!

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou ik ga er maar niet vanuit. Ik vind het wel snel na mijn ei, maarja.
    Gefeliciteerd met deze zwangerschap. Geniet er nog van. Het gat opschieten zeg.

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha ja gelukkig wel, kan niet wachten om mijn ventje in mn armen te houden! :D
    Dan pas kan ik met een gerust hart ademhalen, vind deze zwangerschap wel een beetje errug spannend!

17. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hey dames,

Ik geloof dat ik een buikgriepje te pakken heb..... En door dat gerommel van mijn darmen heb ik geen idee of ik ook 'andere' buikpijn heb. Las wel dat een paar meiden juist bij de innesteling ook het idee hadden buikgriep te hebben, maar dus zwanger bleken te zijn.

Voel me in ieder geval niet goed, maar oke. Nog effe wachten tot zondag om te testen!

Liefs Nadja ;)

Deel Deze Pagina