helup droog tijdens XXX wie kent dit

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mecha, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi meiden
    ik weer met me rare topics..

maar uhm ik merk dat ik sinds een paar dagen als ik wil klussen ( nja gewoon fun wil eigelijk hihi)

dat ik echt über zin heb maar me lichaam doet niet met me mee :S

het droogt letterlijk op terwijl ik echt echt het gevoel heb dat ik een zwembad vol zou kunnen laten lopen

whaaaa help wie kent dit en waar kan het door komen?

2. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Waardoor het komt kan ik je niet vertellen, maar misschien helpt een beetje glijmiddel.

Groetjes, Wendy

3. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    dan moet je wel kijken wat voor glijmiddel want de meeste glijmiddelen zijn zaad dodent en dat is denk ik niet de bedoeling ;)

4. Loe

Loe Niet meer actief

welnee, gewoon op waterbasis en zonder zaadodend ingredient erin (staat er wel op als dat zo is) en dan gewoon verder klussen ;) doen wij hier ook!

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Je moet echt heel goed het labeltje lezen, want ik had D*rex Play gekocht. Dat is niet zaaddodend, maar dus wel zaadvertragend...

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb dat ook regelmatig dan lukt het gewoon echt niet om nat te worden hoe geil je ook bent, zoooo vaag...
    maar goed vaak is het dan zo bij ons nou ja de volgende keer beter... en de keer erna dat we het dan doen gaat het wel gewoon goed...

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hmmz, heel herkenbaar, alleen is het bij mij zo dat ik het altijd heb...Kan heel veel oorzaken hebben. Ik heb nu 1 keer gehad dat ik niet droog was. Ik ben ook nog eens heel nauw dus extra pijnlijk...geen pretje haha

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja precies .. maar ik heb daar dus nog nooit last van gehad hihi maar bedankt voor de tips .. op naar glijmiddel dan maar :s wel jammer hoor vind het juist zo leuk dat ik dat nooit nodig heb :s

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Misschien even afwachten anders, kan ook zijn dat je er eventjes last van hebt en dat het overgaat!

Deel Deze Pagina