Zwangerschapssymptomen 7 dpo

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door SKS, 19 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SKS

SKS Lid

24 jan 2016
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Sinds gisteren heb ik echt veel pijn aan de zijkant van mijn linkerborst. Op dit moment is het echt heel erg moet er bijna van huilen. Ik ben ook zo chagrijnig als iemand me ook aanspreekt ben ik helemaal bitcherig echt erg. Ik kon me niet inhouden heb getest maar natuurlijk negatief want zit pas op 7 dpo. Ow en ook af en toe ongi pijn en krampen.
    Herkent iemand dit?

2. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Ik herken je klachten, maar het kan echt vanalles zijn. Een griepje, hormonale klachten, stressklachten... Als je zwanger bent blijft je menstruatie over een paar dagen uit en kun je het beste dan nog eens testen. En als je niet kunt wachten met een gevoelige test bijvoorbeeld over 3 dagen (10 dpo) 😉

3. SKS

SKS Lid

24 jan 2016
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb volgende week een afspraak bij mijn gynaecoloog krijg een inwendige echo.. Ik ga niet meer testen als ik zwanger ben dan ziet hij het wel denk ik moet me ff inhouden :)

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Op 7dpo kunnen klachten nog niet van hCG zijn, als er al een innesteling is, dan is deze pas net begonnen. Klachten op deze termijn komen van progesteron en dat heb je altijd in je LF.

5. SKS

SKS Lid

24 jan 2016
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan natuurlijk zo zijn ja afwachten nog maar had dezelfde klachten vorige maand ook toen dacht ik dat is zeker me menstruatie bleek ik zwanger te zijn eindigde helaas in een miskraam ik voel me dus nu op dit moment erg onzeker

6. Monique1e

Monique1e Lid

17 okt 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Niet van belang
    Friesland
    Herken het wel hoor ik had op 5 dpo een onbekend bloed verlies was rood minimaal nu 7 dpo merk ook aan me zelf dat me borste vreselijk pijn doen kleinste beweging doen ze vreselijk pijn en zo nog wat dingen we zullen zien ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat lopen

7. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Die chagrijnigheid herken ik wel van toen mijn innestelings plaats vond, dat was 6-7dpo dat weet ik zeker doordat mijn temperatuur nogmaals steeg.
    Ik kon niemand zien of luchten!! Was zo ongelofelijk chagrijnig!! Herkende mezelf niet meer zo erg.

Maar dit hoeft niet te betekenen dat dat bij jou ook is natuurlijk. Hoop het wel voor je :)

8. SKS

SKS Lid

24 jan 2016
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja dat chagrijnig zijn is echt erg me man word helemaal gek! Eerst ben ik heel boos en na 5 minuten kan ik alweer lachen om vervolgens weer te huilen heel vreemd allemaal. Ik wacht op donderdag nog 6 daagjes kijken of ik verrast word door mijn gynaecoloog. Ik laat het jullie weten! :)

9. Griselda

Griselda Actief lid

19 nov 2014
    159
    67
    28
    Spannend!
    Ik zit nu op 6dpo.
    Ik herken de kwaaltjes wel, ik vroeg me dus ook af of het kon komen door eventueel een innesteling 😀
    Ik ben benieuwd wat je gyn zegt!

10. SKS

SKS Lid

24 jan 2016
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook erg benieuwd!

11. Dobbelsteen

Dobbelsteen Actief lid

1 jan 2016
    123
    11
    18
    Ik was ook heel prikkelbaar voordat ik testte... Niet te geloven, iemand kon iets goed doen haha! En ik ben dan zo dat ik het niet uit, dus ik zat mezelf om helemaal niets volledig op te vreten..
    Ook die krampen had ik, waardoor ik er vanuit ging dat ik gewoon mijn menstruatie zou krijgen en die prikkelbaarheid in de eerste instantie niet linkte met zwanger zijn. Maar ik was dus zwanger, ik hoop hetzelfde voor jou!

12. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    De gyn gaat donderdag niets zien.Je bent dan nog niet eens op je nod....De gyn zal alleen verdikt baarmoederslijmvlies zien,zoals bij iedereen net voor nod.

13. SKS

SKS Lid

24 jan 2016
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verwacht ook niet dat hij een babytje gaat zien :) Bij mijn zoon was ik ook pas 4+3 zwanger en hij zag toen alleen een zwart stipje en na 2 weken een kloppend hartje.. Dat bedoelde ik alleen met misschien zal hij wel wat zien :). Maar ik verwacht op dit moment gewoon me menstruatie..

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Bij 4+3 kan dat inderdaad maar voor je nod is onmogelijk.

15. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina