11 weken en nu al een dikke buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door missanoniem, 6 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missanoniem

18 jan 2015
    26
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ik lees overal over een 'darmbuik' de eerste weken.
    Ik ben nu 11 weken zwanger en heb nu al een bolle buik van zo'n 16 weken zwangerschap (als ik de foto's van internet bekijk). Ik ben vrij klein (1.58) en met een normaal postuur. Ik heb nooit een platte buik, maar nu is hij wel erg groot! 'S avonds als ik heb gegeten is hij nog groter.
    Zijn er vrouwen die dit herkennen??

2. Lila

Lila Niet meer actief

Ik ben pas 6 weken en ik merk nu al dat ik 's avonds de knop van mijn broek openzet die voor de zwangerschap te groot was!

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Herkenbaar, toen ik 12 weken was kon iedereen het al zien en droeg ik zwangerschapsbroeken.

4. fierce

fierce Actief lid

23 dec 2013
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook eentje! Ben twaalf weken zwanger en mijn positiebroeken zijn onderweg. Ik kan mijn eigen broeken niet meer dichtmaken en gebruik en elastiek om ze nog wel te kunnen dragen. Mijn buik is nu ook echt te zien.

5. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    De één heeft sneller een buikje dan een ander. . Ik draag vanaf 12 weken positiebroeken en die zitten fijn! ! Is ook niet goed om je buik weg te proppen achter een 'normale' broek. Tenminste dat ging mij pijn doen. .

6. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Ik weet het pas 2 dagen en ben denk ik ergens tussen de 4 en 5 weken zwanger. Mijn buik was ruim een week geleden al ontzettend opgeblazen! Ik kan mijn gewone broek niet meer aan. Ik zit niet verstopt. Volgens de gynaecoloog is het een reactie op de hormonen en niets erg. Wel lastig als je het nog niet aan iedereen wil vertellen en je ziet er echt zwanger uit. Maar gelukkig durven ze niets te vragen :D

7. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Hier ook al een buik. Heb van mezelf al een buik en nu lijkt het nog dikker haha
    Trek op zich wel wat wijde jurkjes aan om het soort van te verbergen

8. missanoniem

18 jan 2015
    26
    0
    0
    Bedankt voor de reactie! Goed om te lezen dat ik niet de enige ben!!

9. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    Hier 8 en halve week zwanger en draag al 2 weken zwangerschaps broeken.. Groei als kool haha maakte me er eerst heel veel zorgen om nu ik weet dat het 2 kindjes worden en men darmen flink in de weg zitten heb ik het er met liefde voor over hihi ik vind ze heerlijk zitten de positie broeken 😄😍

10. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Hier ook goed zichtbaar. Ligt waarschijnlijk aan mijn pds in combinatie met hormonen

11. Annemarieke

Annemarieke Actief lid

6 okt 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier 10 weken zwanger en heb ook al een 'dikke' buik.
    Ik draag al positiebroeken vanaf 5 weken.
    Ik kon echt niet meer in een gewone.
    Verstoppen heeft er dus nooit ingezeten.
    Maar ik had in het begin wel wat moeite om er trots op te zijn.
    Begrijp me ni verkeerd, ik ben super trots om zwanger te zijn!
    Maar had wat schrik hoe mijn buik zou evolueren en dus snel nog dikker zou worden.
    En ja hoor, heb nu een nog dikkere buik maar ben er wel al super trots op ��
    Een vriendin is 5 maanden ver en haar buik is zelfs een beetje kleiner dan de mijne.
    We lachen er ondertussen al maar eens mee ��

Deel Deze Pagina