Geen klachten meer?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BABYxBUTTERFLY, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    Ik word er zo gek van !!
    Heb vorige week weer een mooie echo gehad van me beebje, maar omdat ik nog steeds geen klachten heb (alleen de rond week 4, misselijk en last van me borsten) word ik zoo bang ervan.. Ben instaat om een pretecho bureau te bellen en daar een afspraak te maken omdat ik gewoon echt weer zekerheid wil hebben dat alles goed is.. Iemand die hier nog meer last van heeft?!

Groetjes xx

2. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    hier had ik ook hetzelfde.. Geen klachten, zelfs geen pijnlijke borsten.. Had ook het idee niet zwanger te zijn en zat echt te wachten op de eerste misselijkheid.. Ben inmiddels ruim 14 weken zwanger en heb tot nu toe (nauwelijks) klachten gehad..
    Heb thuis zo'n angelsound, nog van mijn eerste zwangerschap, en die gebruik ik soms om even te luisteren of alles het nog doet en het geeft me weer bevestiging dat ik ECHT zwanger ben..haha...
    Begrijp dus hoe je je voelt.. Nog even en dan voel je je kleintje bewegen... ;)

3. BABYxBUTTERFLY

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    Vervelend is dat he ! Leef constant in angst.. Zou echt fijn zijn als ik het dalijk kan voelen.. Alhoewel ik de 24e toch even een echo ga laten doen haha.. Nog eventjes voor 6 februari omdat ik ECHT niet kan wachten om zekerheid te krijgen.. En het is natuurlijk een geniaal gevoel als ik me beebje zo zie hihi.. Voel jij je kleintje al?!

Groetjes

4. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ik heb 8maanden geen klachten gehad, pas de laatste maand: brandend maagzuur.
    En bij mij is alles goed met de kleine.
    geen klachten hoeft niet te betekenen dat er iets mis is.

5. BABYxBUTTERFLY

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    Nee i know, maar ben eerder zwanger geweest.. Jammer genoeg eindigde die met 8 wkn.. En daar had ik wel volop klachten bij, en dus ben nu gewoon een beetje angstig omdat ik dat nu niet heb.. Ik weet dat geen enkele zwangerschap hetzelfde is, maar toch..

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hoi meis,

Ik had bij mijn zwangerschap tot op 3 dagen voor mijn bevalling ook wel helemaal NERGENS last van......en toen kreeg ik lekker op het eind toch nog aambeien.....(kleintje maar toch auw)....

Die kleine man wordt alweer bijna 2 dus alles is helemaal goed gegaan.

Geniet er gewoon maar van meis, je bent lekker zwanger!!!!!

7. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Toch maar een echo laten doen? Heb je niet zo'n angelsound.. Kun je de hartslag horen van je kleintje.. misschien geruststellend voor je....
    Ik voel af en toe mn kleintje al, kleine plopjes.. Omdat ik van mijn vorige zw-schap nog weet hoe het voelt, anders had ik het niet herkend hoor;)
    Veel plezier bij de echo!! kan me nu ook voorstellen ivm met je eerdere mk dat je wel een beetje in de stress zit...

8. draakje24

draakje24 Actief lid

31 dec 2011
    399
    0
    16
    Hier ook de angelsound ideaal!:)

Heb ook nauwlijks tot geen klachtten gehad
    vanaf week 14 misselijkheid in de zin van weinig trek in eten
    En hoofdpijn al vanaf het begin en dat werd erger gelukkig niet elke dag!

Probeer het los te laten van de zwangerschap en te genieten
    En juist als je er op zit te wachtten (de klachtten) dan word je alleen maar gestrest en dat is ook niet goed!

9. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Inderdaad, stress is ook niet goed....
    @BxB Je hebt een kloppend hartje gezien en bent nu ook al ruim 12 weken zwanger... Je hebt gewoon het 'geluk' dat je geen klachten hebt!! :) Als je echt zo angstig bent of alles wel goed is daarbinnen raad ik je echt aan een angelsound te kopen.. Angelsound doppler: het ideale zwangerschapskado! Het is heerlijk om je kleintje te horen... en geeft je misschien een wat geruster gevoel...

Deel Deze Pagina