Zwangerschapssymptomen na 24u???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pella, 25 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pella

    Pella Lid

    21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Hoi dames,

    Wat denken jullie?

    Vrijdag -rond 18u- geklust OP eisprong.

    Dag 1: Zaterdag: trekken dat ie doet die verrekte eileider (of eierstok?) ook een heel ontspannen, zelfs licht euforisch gevoel, zaterdagavond heel lichtjes opgeblazen borsten (voelt niet als ongi...) en warm warm warm, ik bloos helemaal... Plots zo'n zin in een lekker frisse chocolademelk!

    Van zaterdag op zondag bijna niet geslapen. Voel me fysiek best moe, maar mentaal klaarwakker...

    Dag 2: Zondag voel ik nog warmer aan dan een dag eerder. Ook getempt: 37.00! Ook nog steeds een trekkend gevoel in me zij, zelfs een 'klopje' in me zij, en plots ook zoveel spuug in me mond?! In de namiddag misselijk, pizzatje gegeten en voel me weer top. Ook weer aan de chocolademelk... En ow ja, me lippen voelden daarnet ook wat raar, een beetje gezwollen en zelfs wat gevoelloos. (nu is dat weer weg)

    Wat moet ik hier nou mee? Me mannetje gelooft niet dat ik het zo snel zou kunnen voelen! Maar het is heus waar! Word ik gek????
     
  2. Pleak

    Pleak Fanatiek lid

    30 mei 2011
    3.620
    217
    63
    zuid-holland
    Ik geloof er zelf nooit zo in. Ik voel altijd zoveel tijdens het wachtbankje en tot nu toe zegt het niets. Bij mijn zoontje was de ronde waar ik niets voelde juist de ronde dat ik zwanger was.
    Maar ja wie ben ik ;) en zijn genoeg vrouwen die zeggen het al heeeeeel vroeg gevoeld te hebben..
     
  3. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Nou je eventueel bevrucht eitje zwermt nog rond in je eileider toch? Dan kun je nog niks voelen hoor.....lijkt me erg sterk!
     
  4. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Precies!
    Na 6dg gaat het pas innestelen.

    Ik zie dat het je eerste ronde is en dat je waarschijnlijk aan het "ontpillen" bent.
    Heb je ovulatie testen gebruikt?
     
  5. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Trouwens dat tempen wat je noemt .... Was dat alleen die ene keer of heb je gelijk vanaf het begin getempt?
     
  6. Pella

    Pella Lid

    21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Nou, ik vraag me voortdurend af of ik het me allemaal niet inbeeld, maar hop dan krijg ik weer een krampje in me zij of zo! Weet je wat raar is: ik voel duidelijk verschillende symptomen, elk apart. Vandaar dat ik denk dat het toch bijna geen toeval kan zijn? Nou ik durf niet te hopen!

    Het voelt ook niet alsof het bevruchte eitje rondzwemt in de eileider. Het voelt eerder alsof het dingetje gezellig op een wand van de eileider 'zit' en dat de eileider het ding verder probeert te duwen richting baarmoeder, door middel van lichte stuiptrekkingen.Zo voelt het echt. Dat is hartstikke duidelijk voelbaar!

    Dussss, nou vraag ik me af: wat zijn de alternatieven?

    Kan bv. een niet-bevrucht eitje eventueel nog zorgen voor zulke stuiptrekkingen, 2 dagen na de eisprong? Of wat zou het dan kunnen zijn?
     
  7. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Nou het lijkt me echt sterk dat jij je eitje voelt voortbewegen in je eileider hoor........weet je wel hoe minuscuul het allemaal is??
    Daarbij ben je net gestopt met de pil en dan kan je lichaam erg vreemd doen....
    Lees maar eens rond op het forum hoeveel vrouwen denken van alles te voelen en het uiteindelijk niks was.

    Je kan soms een hele hoop menen te voelen omdat je er te veel,mee bezig bent....

    Misschien voel jij wel je eisprong nu...
     
  8. Pella

    Pella Lid

    21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Ik verdraag de pil niet goed, de hormonen gieren door me lijf en krijg er allerlei kwaaltjes van. Heb heel effe enkele maanden 'gepild' maar dat is enkele jaartjes geleden...

    Ja, druk ge-ovutest. Resultaat was redelijk duidelijk. op de ovu-dag kreeg ik ook me slijmpiekdag. En me libido schreeuwde om een klusje.. :-D

    Heb wel getempt, maar een beetje te veel, denk ik: tot drie, vier keer per dag :))
    ik zit nu wel ietsje hoger dan net na me vorige eisprong.
     
  9. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Je verhaal wordt steeds verwarrender.....
    Dus je hebt al langer nu geen pil meer geslikt? Ik vindt wel persoonlijk dat je er erg veel mee bezig bent...3-4 x per dag tempen ...? Sorry maar dan ben je er echt te veel mee bezig.

    En al heb je een eisprong gehad dat is niet de garantie tot bevruchting natuurlijk.
     
  10. Pella

    Pella Lid

    21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Vandaag een 'predictor early' test gekocht. Nou, in principe mag ik binnen een weekje al gaan testen! (zo.2 dec) spannend...
     
  11. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Dan heb je net de verkeerde test gekocht....die geeft erg vaak valse lijntjes. Zelfs mannen testen positief met die test....
    Je kunt beter het huismerk van de kruidvat kopen....2 testen in een doosje.
     
  12. mel78

    mel78 VIP lid

    12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    En wat nu als je niet de eerste ronde zwanger bent? Hopelijk wordt het geen obsessie?

    En volgens mij kun je echt nog niets voelen, mocht je eitje bevrucht zijn. Je hebt nog geen hormonen in je lijf?!
     
  13. Pella

    Pella Lid

    21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Ik heb toch nooit beweerd aan de pil te hebben gezeten?? ik verdraag de pil helemaal niet! heb het geprobeerd in het begin dat ik samen was met me ventje, intussen 2,3 jaar geleden.

    ik ben er veel mee bezig, weet ik! Maar ik heb er dan ook te veel tijd voor... Ik werk maar halftijds...
     
  14. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Nou vaak vertel je dat in het begin en niet in het midden van een topic...

    Maar uhm......even met de beide beentjes op de grond hè...gaat vies tegenvallen als het allemaal lang gaat duren dat zwanger worden.
     
  15. Pella

    Pella Lid

    21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Owkej dames, bedankt voor de tips.
    jammer van die predictor early die dus niet goed is, maar waarom staat dan op de verpakking dat het voor 99% goed werkt?
    Ja Melisa, ik hoop ook dat het geen obsessie wordt! Als het niet raak is, neem ik me vast voor om wat meer afstand te nemen van het hele zwangerschapsgebeuren..

    Sorry Lov23 voor me chaos! Hopelij k stop ik snel met op me wolkje te zweven!

    Ik moet nou gewoon maar wat geduld hebben!
     
  16. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    De perfecte test inderdaad;)
    Hier ook al vals positief mee getest...dus ik zou inderdaad eens kalm worden en rustig 2weken afwachten en dan een test doen!
    Je hele verhaal klinkt erg gaotiche en gestrest,dit gaat je niet helpen sneller zwanger te worden maar het leid eerder tot een obsessie;)

    En je verhaal over het gevoel hebben dat het eitje door je eileiders beweegt of what ever...totale onzin hoor...wordt ff wakker!!:D
     
  17. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Ja echt waar TS even realistisch worden hoor..........iedereen wilt zo snel mogelijk zwanger raken.....maar wel met een gezond verstand anders maak je het jezelf erg moeilijk.
     
  18. Lappie

    Lappie VIP lid

    27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Had je vrijdag een positieve ovulatietest of echt je eisprong al?
    Stel dat je je eisprong had en het eitje zou ook nog bevrucht zijn dan zit je nu dus twee dagen na bevruchting. Volgens mij is het echt onmogelijk om nu al iets te voelen.
    Ook is het zo dat als je er erg mee bezig bent je ineens alles voelt wat je anders niet zou voelen. Nu let je er namelijk op.
    Hoe oud ben je als ik vragen mag?
     
  19. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Dit geloof je toch zeker zelf niet?
    Klachten komen door de aanmaak van het hcghormoon, dit komt pas vrij na innesteling....
     
  20. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Als ze vrijdag een positieve test had dan springt haar eitje tussen 24-48 uur;)
    Dus dit heeft helemaal niks te maken met een bevruchting...het zit allemaal tussen haar oren.
     

Deel Deze Pagina