Lieve meiden, Ik weet nog maar net dat ik zwanger ben na 2,5 jaar! Eerste ivf raak! Ik heb zo,n vervelende hoofdpijn, herkennen jullie dit? Vind het zo eng, want als ik ongi moet worden heb ik ook hoofdpijn. Liefs flower
Hier nooit geen last van hoofdpijn. Schrik niet als je menstruatiekrampjes krijgt,die horen ook bij een prille zwangerschap. Ook de afscheiding wordt meer,ik rende 100x per dag naar het toilet! Probeer te genieten,en je mag rustig een gewone paracetamol nemen..kan geen kwaad.
Voor mij is hoofdpijn (die op een bepaalde manier aanvoelt, ik kan het echt duiden als 'hormonale' hoofdpijn) ook een bekende klacht net voor de menstruatie, maar heb het ook al 2 keer bij een zwangerschap gehad. Het was dan erger dan normaal, heb er in 1e trimester met enige regelmaat paracetamol voor gepakt. Naarmate de zwangerschap vorderde verdween het. Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt, maar hoofdpijn staat ook gewoon in de boeken als zwangerschapskwaaltje! Nog gefeliciteerd en veel succes!
Ik heb zelden hoofdpijn, maar als ik zwanger ben heb ik er bijna dagelijks last van voor mj is het wel een zwangerschapskwaaltje!!
Gefeliciteerd !!! Ik zelf ben ook na 2 jaar zwanger geraakt, spontaan in de wachtmaand voor ivf Had ook erge hoofdpijn en ook ongipijn ..... Hoort erbij... geniet ervan!!,
Gefeliciteerd!!! Hier ook altijd 1 dag hoofdpijn als de menstruatie eraan kwam en tijdens de eerste weken van mijn zwangerschap ook hoofdpijn gehad. Later geen last meer van gehad. Daardoor werd ik ook onzeker maar ben inmiddels 34 weken zwanger. Succes en een mooie zwangerschap gewenst!!
Heb ik in begin ook gehad. Heb zowiezo vaak hoofdpijn of migraine. De laatste weken gaat het heel goed nu ik erover na denk, heb al weken geen hoofdpijn meer gehad