Zwangerschapssymptomen na 24u???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pella, 25 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Allemachtig wat een spanning.
    Maak maar een ander account aan en verlos ons:D

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

lol!!!!

3. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    daar zou ik dus niet naar kunnen luisteren hoor :)
    enne, mij bespioneren hier op het forum ....hij zou het nogal horen! :p

4. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    HELP!!!
    Vanavond heb ik wat bloed verloren!!! Helder rood 'vers' met een klein stolseltje erin! Het lijkt op ongi-bloed! Het was niet veel, maar toch een grote natte veeg op het toiletpapier! (nou sorry voor de gevoelige zieltjes vanwege me taalgebruik)

Ik hoor dat een innesteling bruin bloed geeft dus dat kan het niet zijn? of toch?

Ik snap er niks meer van... heb heftige steken gehad vanaf 4 dpo (+enkele dagen later) die voelden een innesteling, zelfs wat heel licht rose verlies, maar vandaag zijn we 12 dpo!!
    Wat moet ik hier in s hemelsnaam mee? :(

Is dit geen goed teken? iemand ervaring hiermee? Is het ongi? Of kan het een mislukte innesteling zijn?:(

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    #205 julia1984, 5 dec 2012
    Laatst bewerkt: 5 dec 2012
    waarschijnlijk gewoon je ongi, ik heb ook vaak 2dgn van te voren iets bloedverlies! Maak je niet te druk, je bent net begonnen! De tijd om je druk te maken kan altijd nog komen! Succes!

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Tja, het lijkt er op dat je lijf je voor de gek heeft gehouden....

7. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Het spijt me voor jou, want je was zo overtuigd van wat je voelde, maar het lijkt erop dat je keurig op tijd ongesteld gaat worden.
    Even lief zijn voor jezelf en de volgende ronde met frisse moed beginnen.

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Het kan je ongi zijn maar het kan ook een innesteling zijn..

Al lijkt het eerder op het eerste. Nog steeds even afwachten dus..

Een verkeerde innesteling kun je nooit weten aangezien je nooit weet of er uberhaubt wel een eicelletje bevrucht geweest is..
    Tenzij je natuurlijk al een positieve test gehad hebt..

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dit is geen mislukte innesteling hoor.. Je bruinverlies kondigde dit toch al aan?
    Succes de volgende ronde, jouw tijd komt heus nog wel

10. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Dat is zonde Pella, helaas!

Maare je lichaam heeft vaak tijd nodig om haar natuurlijke gang te bepalen... Voor dat ze klaar is voor een innesteling. Dus wie weet ronde twee, je bent al die tijd aan de pil geweest dus t is allemaal nieuw voor je.

Vmk kan t ook niet zijn geweest want dan had je positief getest...

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat jammer meid!!
    Dit is inderdaad gewoon je menstruatie..je bent wel mooi optijd dus dat is ook weer hoopvol.
    Mijn eerste menstruatie kwam pas met 38dagen...slopend!!;)

Succes in de volgende ronde!

12. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Ik heb vanmorgen getempt: 37° !!
    Normaal zit ik rond 36.5 - 36.6° in ongi periode. En 1 zekerheid hebben we: vandaag zou ongi-dag moeten zijn! (ik ben erg regelmatig)

Maar wat met die temperatuur?
    Is er nog hoop dat het toch een nod wordt?

ik heb ook alles nog es op een rijtje gezet, en ik kan het eigenlijk gewoon niet geloven... Noem me een doordouwer maar de bruine tepels, de steken in me zij,... Dat kàn toch niets anders zijn?:(

Als ik niet zwanger blijk te zijn ben ik natúúrlijk teleurgesteld, maar nóg erger is die onzekerheid... Dat weegt... ik wil nu echt gewoon weten wat het wordt...

Nou snap ik de vele vrouwen beter die al zo lang proberen. Het is echt heftig wat jullie doormaken. Respect! :)

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Maar dat is juist het nadeel veel beginnende zwangerchapskwaaltjes lijken ook op menstruatie klachten..

Je lichaam kan je zo verschrikkelijk voor de gek houden lang leven een vrouw lif met hormonen..

14. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Meid, dit gaat echt een hele lange weg voor je worden als je zo met een komende zwangerschap om zal gaan.

Doe een testje, dan weet je het zeker, want zo wordt je gek?

16. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    Volgens mij wordt je toch ongesteld hoor ....
    Zielenknijper zal niet nodig zijn, symptomen zullen wel niet ingebeeld zijn...maar eens je zwanger wilt worden, ga je gewoon veel meer op vanalles letten, waarop je voorheen niet lette toen je gewoon niet ongesteld werd.

Ik zou nu ook gewoon testen hoor ...
    Als het negatief is, weet je het gewoon.

17. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik zou ook gewoon een test doen... Anders word je gillend gek voor je man er weer is.

Klinkt als beginnende ongi. Helder rood bloedverlies is geen goed teken wat betreft zwangerschap.

Sterkte meid. Het komt wel goed. Wat één van de dames voor mij ook al zei, even lief zijn voor jezelf. Even pas op de plaats, en dan met frisse moed weer verder.

18. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Jammer Pella! Ik zou idd ook een testje doen! IS hij negatief dan weet je dat je 'gewoon' ongesteld gaat worden, heb je in elk geval duidelijkheid

19. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    lieve meiden, jullie hebben hartstikke gelijk.
    ik zou een test moeten doen. Ik probeer vanavond mn man te bellen en zal hem zeggen dat ik nog vandaag wil testen. Ongi of geen ongi.

ik las op internet dat helderrood bloed ook wel van een iets te dunne baarmoedermond kan komen, een gesprongen bloedvatje, of pseudomenstruatie. Er is dus nog een klein kansje (zei de eeuwige positivo :D )

Daarnet had ik een drup redelijk licht bruin-rose bloed. Dat leek dan weer niet op ongi-bloed vanwege die rose schijn.

Na ja, zo kan ik blijven gissen en hopen.

Tijd vpor een test... Dan weet ik tenmiste of ik vanavond een goed glas wijn mag drinken.;)

20. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Haaahaha ok ga jr zelf aub niet gek zitten maken met google...
    Je bent pas op ronde 1, als t goed is ben je gezond maar je bent net gestopt met de pil....

De kans dat je gelijk zwanger bent is helemaal niet zo groot, gemiddeld staat er een jaar op zwanger worden tegenwoordig.
    Dat is normaal...

Door dat je gestopt vent met de pil heb je nu hormonen door je lijf die je anders nooit had.... Want daar zorgde de pil nou eenmaal voor.

Dus of t breekt door of t is van een innesteling geweest... Daar kom he vandaag of morgen vast wel achter.

Deel Deze Pagina