Zwangerschapssymptomen na 24u???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pella, 25 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triskele

    Triskele Niet meer actief

    Hoef je je toch niet voor te schamen, we hebben ons allemaal wel eens vergist in ons lijf, zeker als je pas net begint zeg maar (dan wil je zo graag) ik vind het niet iets om je voor te schamen, het was in elk geval lekker enthousiast haha
     
  2. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja dat zei ik ook al eerder, gewoon jammer dan, volgende ronde.
     
  3. Zanetti

    Zanetti Niet meer actief

    Trisekele : + 1

    In haar laatste berichtje geloof ik, schrijft ze dat ze in het weekend ging testen, dus ik neem aan gisteren of vandaag. En haar vriend/man zou dit weekend thuis komen dus wie weet heeft ze het daar (gezellig) druk mee. En kunnen we morgen of in de loop van de week weer een reactie van haar verwachten, zou wel leuk zijn ja. :)
     
  4. noukytje

    noukytje Actief lid

    29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    Ik was ook aan het meelezen hier en ben ook wel benieuwd naar de ontknoping!
     
  5. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nog geen nieuws?
     
  6. natasha86

    natasha86 Fanatiek lid

    31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    hoop dat we het nog mogen weten
     
  7. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nah, die komt niet meer terug hoor.
     
  8. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Ik zei toch dat het nep was? ;)
     
  9. Leonizzie

    Leonizzie Fanatiek lid

    8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Denk je dat echt? Of zou ze sommige opmerkingen zat zijn en.het niet durven vertellen? Vind het toch een.beetje anti-climax. En wil bijna roepen dat ik het onbehoorlijk vind na de.moeite van iedereen.om te lezen en te reageren,.maar ja dat is een beetje kinderachtig ;)
     
  10. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Nou ik vind het wel apart dat je zo zeker van je zaak bent, en elk wissewasje komt melden... Je ineens niets meer laat horen ;) en no offense, ik gun het iedereen hoor
     
  11. Jette 1976

    Jette 1976 Bekend lid

    28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Ik ben niet boos, wel teleurgesteld ;)
    Dat is erger toch?!
     
  12. maybe3

    maybe3 Niet meer actief

    Ik vind dat na de grove opmerkingen die madame hier ook naar andere heeft gegooid het niet fair om te suggereren dat mensen die een wat uitgesproken mening hebben gegeven de aanleiding zijn waarom ze zich niet meer meld. Denk eerder dat ze zich schaamt. Aangezien ze precies wist te voelen hoe het eitje bevrucht was, door der eileider ging, en vervolgens het hele gegeven aan kwaaltjes had en zeker wist te vertellen dat ze wel zwanger zou zijn. en anders naar een arts moest... dusssss
     
  13. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Ik vind het wel heel erg jammer dat we de ontknoping niet krijgen hoor :(

    Al ga ik er maar vanuit dat ts toch ongesteld geworden is.
     
  14. Leonizzie

    Leonizzie Fanatiek lid

    8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Maybe ik bedoel daar niet mee dat het door andere komt (dat ik dat vind) maar dat ik denk dat zij het zo ziet. Dus had niks met beschuldigen te maken.
    Haar opmerkingen waren ook echt niet ok, heb ik ook uitgebreid naar haar op gereageerd en haar toon of wijze riep ook bij velen irritatie op doordat ze zo overtuigd was en tegenspraak daarin niet dulde, maar ze werd volgens mij pas grof toen er gezegd werd iets in de trant dat ze niet goed bij haar hoofd was.
    Anyhow het is iig heel vervelend dat we de uitslag niet daadwerkelijk weten :D
     
  15. Elisse

    Elisse Lid

    29 jan 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend flauw om een topic te openen over wat je allemaal denkt te voelen in je lichaam ( wat op zich helemaal niet gek is als je net bezig bent) om vervolgens al die mensen die met je meeleven of je wel of niet zwanger bent niet meer op de hoogte te brengen!
     
  16. Jette 1976

    Jette 1976 Bekend lid

    28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Dus dat:D
     
  17. 2g4e

    2g4e Niet meer actief

    Mensen ze kan gewoon niet reageren want ze zit non-stop bij de zielenknijper.
     
  18. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Whahahahahahaha. Sorry maar hier moet ik om lachen;)
     
  19. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Vind het ook wel raar dat ik bij haar niet kan zien wanneer ze voor het laatst online was....
     
  20. 2g4e

    2g4e Niet meer actief

    Ja dit vond ik ook al! Wist niet dat je dat uit kon schakelen ofzo... bijzonder inderdaad.
     

Deel Deze Pagina