Zwangerschapssymptomen na 24u???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pella, 25 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Ben 29.

Hé, even wat rechtzetten: me verhaal van mn bevrucht celletje bedoelde ik niet zo. Herlees maar wat ik zeg. natuurlijk voel ik dat celletje niet zitten. Maar ik voel wél duidelijk de krampen en stuipen in me rechterzij (eisprong-zij deze maand) en dus beeld ik me maar in dat me eileider het eitje probeert verder te stuwen doordat het op de wand zit. Wat kunnen die trekkingen anders zijn? ik voel ze heus redelijk sterk zelfs.
    Misschien is het dan wat anders dan een zwangerschap, ik ben geen arts. Maar ik voel echt ies raars...mss een ontsteking van me eileider?? Of -stok?

2. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Nou zeg, waarom verdraaien jullie me woorden toch de hele tijd?
    ik had vrijdag me EISPRONG, niet een posi test?!
    De ovu test was donderdag om 10u positief.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik denk dat als je vrijdag een positieve test had je vandaag of gisteren je eisprong hebt gevoeld. ;)
    Wel had ik een paar dagen na mijn ovulatie steekjes en pijn in mijn eierstokken..en zie mijn banner:D

Is je cyclus regelmatig?

4. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Dat laatste was vooral voor Melanie1986.
    Als het tussen me oren zit, dan test ik binnen een weekje negatief...
    We zullen zien wat het wordt........

5. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Cyclus steeds 28 dagen, eitje op dag 15...

6. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ehhh, heb je wel eens een cyclus dat je niet probeerde zwanger te worden heeeeeel goed naar je lichaam geluisterd? In mijn buik vinden altijd krampjes en plopjes en trekjes plaats. Maar om nou gelijk te denken dat het eventueel ook een ontstoken eileider kan zijn.. je maakt het jezelf wel moeilijk zo hoor!!
    En stel nou dat, stel dat je een bevrucht eitje hebt en dat jij idd voelt dat je bevruchte eitje naar je baarmoeder wordt "geduwd" dan nog zal je het even moeten los laten en afwachten. Er kan dan nog zoveel mis gaan en zwanger ben je nog niet, dat ben je pas als je eitje goed is in genesteld. Probeer het een beetje los te laten! Zo wordt het erg zwaar om proberen zwanger te raken hoor!

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Je eitje spring tussen 24-48 uur na positieve test..dus hoe weet jij dat vrijdag je eisprong was?
    Naja,geeft ook niks..ik maak me er niet druk om;)
    Het zullen vàst al zwangerschapssymptomen zijn:D

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Binnen een week testen... Okeee apart als je nu 2 dpo zit... En meerdere keren per dag tempen heeft ook totaal geen nut hoor...

9. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Hé Pleak, ik ben me bewust dat het spel nog niet gespeeld is en dat er nog onwijs veel kan misgaan, zelfs moest het nu gelukt zijn... Ik heb vriendinnen genoeg die een miskraam of complicaties hebben meegemaakt...
    En neej natuurlijk luister je niet naar je lichaam als je niet zwanger wil worden, daar volg ik je in...
    dus: ik hou alle opties open en ga maar me maar wat bezighouden met wat anders :) kwestie van me beginnende verslaving niet te voeden....
    Dank voor jullie sussende woorden allemaal!
    'k Hou jullie wel op de hoogte, mss heb ik weer wat troost nodig binnen enkele daagjes :-s

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Troost voor wat???

11. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    melanie1986:
    Nou, dat je twijfelt aan eventuele zwangerschapssymptomen kan ik begrijpen... Maar wat raar dat je niet gelooft dat ik me eisprong gevoeld heb... Dat is echt iets heel erg gangbaar wat vele vrouwen voelen...
    Welkom op planeet aarde! :)

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dat heb je mooi gezegt;)
    Succes met zwanger worden en Hopenlijk heb je snel een positieve test:D

13. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Nou is toch eerlijk?
    toch bedankt...

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Troost omdat jij jezelf helemaal para loopt te maken door 2 dagen na je ei je eigen al zwanger te denken? Sorry dit is echt aandachtstrekkerij.. en nu al praten over je beginnende verslaving...

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nou verdraai je je eigen woorden want je opgeschreven symptomen zijn vanaf zaterdag;)
    Je eisprong had je vrijdag vertelde jezelf net;)

En een eisprong kun je zeker voelen,dat schreef ik EERDER al!
    In jou hele eerste verhaal heb je het over symptomen dat het raak is.
    Zijn jou woorden niet de mijne;)

16. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    hey maybe3, wat mij betreft ben jij niet verplicht om mee te lezen. Ga gezellig je eigen topic maken, dan kan je ook wat aandacht trekken.

melanie1986 ik snap niet waar je tegenspraak in vindt? Eisprong gevoeld vrijdag, en nadien dus zaterdag en zondag (vandaag) wat rare kwaaltjes. Ik heb toch nooit wat anders beweerd... Nou ja, maakt niet uit... :)

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@pella: maak jij he eigen maar lekker gek hoor...dag meid

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nu zeg je het zelf.
    "Zaterdag en vandaag wat rare kwaaltjes"
    Wat voor een kwaaltjes volgens jou dan?

Ovulatie is geweest zeg je,dus daar kunnen de kwaaltjes niet van zijn.
    Dan bedoel je toch een zwangerschap?:D

Tsja sorry, mijn hormonen spelen wel op;)

19. nono

nono Niet meer actief

Omg wat word er heftig gereageerd. Het is d'r eerste ronde, wie voelde niet van alles? Wie dacht niet direct dat het raak was? Ik zag dat laatst iemand op het forum een topic waarin stond dat ze haar ei had gevonden en nu zeker wist dat ze zwanger werd want ze had op de juiste moment geklust. Zeggen dat het niet kan oké, maar je kan niet zeggen dat bepaalde klachten die je hebt (al dan niet van een ei-zwangerschap) tussen de oren zit. Zij ervaart het op dat moment zo, zij voelt steken en dingetjes.. en ze vraagt of het eventueel van een zwangerschap kan komen.
    Nee, dat kan niet. Je kan inderdaad wel je ei hebben gehad.
    Succes! Je gaat waarschijnlijk nog veel meer voelen gezien je er nu op gefocust bent om dingetjes te voelen die iets kunnen betekenen.

20. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    1 tip voor je! Focus je niet want dan ga jij het nog heel erg zwaar krijgen...... Je kan nog niks voelen. Je eisprong? Ja die kun je voelen, voor al het andere is het echt te vroeg meisje sorry ;)

Deel Deze Pagina