Zwangerschapssymptomen na 24u???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pella, 25 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee geen gyn....maar soms weet je dingen en vooral als je hier al langer op het forum zit. Jij praat over vrouwen die al lang bezig zijn en het jou niet gunnen...belachelijke uitspraak als je het mij vraagt.

2. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Je boodschap is duidelijk, hoor... Je gelooft er geen snars van, en waarom zou ik je ompraten?

Zullen we dit topic gewoon afsluiten, en wachten op het resultaat?

;)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het gaat zich niet om wat ik geloof wij geven hier allemaal reacties op jouw`n berichten daar is een topic voor.

4. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Wat ben je onaardig...
    En: 'soms weet je dingen'
    Jij weet niets van wat ik voel, meid!
    Doei, ga maar lekker bevallen want ik zie dat je al 2 dagen over tijd bent!

5. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Als ik even mag tussen springen....

Je kan idd wel wat voelen... maar het betekend nog helemaal niks meid.

Sommigen proberen je gewoon voor een teleurstelling te behoeden.

Maar geloof t of niet... zwanger worden is al een wonder... en zwanger blijven nog veel meer ben ik zelf net achter gekomen.

Wees niet naief omdat je iets graag wil... Want juist dan houdt je lichaam je het meeste voor de gek.

Hopelijk ben je heel snel zwanger.. maar schrik niet van sommige reacties meid.. sommige zijn al een tijdje of zelfs jaren bezig en dan kom jij in al je blijschap... en misschien een klein tikkie naief wat vrij normaal is met je eerste poging tot zwangerschap.

Maar hey wie weet heb je gelijk en ben je gelijk zwanger! Het kan allemaal.....

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Onaardig?
    Luister we voelen allemaal wel eens dingen.....maar dat is dan meestal tegen je nod aan. Jij beweert het al 2 dagen na je eisprong te voelen en daar reageer ik op...dat is alles....dat is gewoon onmogelijk.

En dan ook weer die kinderachtige reactie op het eind...zucht....

7. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Pella,

Nou ik hoop van harte voor je dat binnenkort blijkt dat je het allemaal goed hebt gevoeld.
    Dat zou fijn zijn voor jou, maar ook fijn voor ieder ander, want zo kunnen we er wat (mogelijke) symptomen bij leren.

Je topic is voor velen ook (gedeeltelijk) herkenbaar denk ik. Velen hebben zich al vaker "zwanger" gevoeld.
    Ik dacht het pas ook...voelde me heel anders, een dag was mijn huid enorm aan het stralen, nog nooit zo een stralende huid gehad, ik was ervan overtuigd....dat zal toch wel een symptoom zijn dacht ik....maar helaas.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat het "zwanger worden" ook geen hogere wiskunde is, dwz de ene keer kan je van alles voelen en inderdaad zwanger blijken te zijn en de andere keer kan je van alles voelen en toch niet zwanger zijn.
    Het kan een goede indicatie zijn natuurlijk...maar uiteindelijk weten wij natuurlijk niet voor 100% zeker wat een bepaalde kramp betekent, hoe logisch het ook lijkt. Genoeg voorbeelden te over.
    Zat ons lichaam maar zo duidelijk in elkaar.

Maar wie weet...misschien is jouw lichaam wel zo uniek, of misschien ben je overgevoelig, dat zou natuurlijk altijd kunnen, ik hoop het voor jou, maar ga er maar vanuit dat het voor 98% van de dames op dit forum niet zo duidelijk is geweest

8. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Weetje Lov, we gunnen het haar gewoon.

Wie weet is ze gelijk zwanger... voor t zelfde geld verteld ze over ander half jaar dat ze t IVF traject in mag.... who knows.

Ik hoop oprecht dat je gelijk hebt... Pella, maar neem t mensen niet kwalijk dat zij er anders over denken door ervaring. En serieus ik heb momenteel nog een dood vruchtje in mijn lijf van 6 weken, ik gun het niemand... iedere maand is teveel, iedere miskraam is zo pijnlijk.

9. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Hallo Jenijah,

Dank je voor je aardige reactie. Je hebt helemaal gelijk...

Ik wil natuurlijk de mogelijkheid open houden dat het niets wordt, maar intussen reageert mijn lichaam zo ontzettend heftig (trekkende eileider, te veel spuug, ijzersmaak, gezwollen borsten...) dat zit écht niet tussen me oren... Ik sta er zelf versteld van dat ik uberhaupt wat voel... Ik zit amper op 3 dpo...

Ik zal niet voorbarig conclusies trekken. We gaan binnen enkele daagjes gewoon testen, en we zien wel... :)

10. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Gewoon wachten tot de juiste dag om te testen... anders verspil je nog geld ook. Ik had gevoelige testen.. en t reageerde pas 1 dag voor ik ongesteld had moeten worden.

11. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Tanjajes, dankje voor je wijze reactie. Het klopt wat je zegt, het is allemaal geen exacte wetenschap. Was het maar zo!

Jenijah, ik ben me er van bewust dat alles mogelijk is, ivf en zo. Wie weet. Ik voel oprecht met je mee, met je gestorven vruchtje. Ik duim dat je er snel bovenop komt.

12. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

en ik voel ook oprecht met jou mee meis... Ik ken t gevoel nog wel van toen ik 21 was en er voor ging ;) Haha die dame is nu bijna 6... dus ach...

T overkomt zo velen... ik kom er wel over heen.
    Mijn man en ik hebben in ieder geval bewezen vruchtbaar te zijn.

13. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Nou, ik zit met die predictor early maar die schijnt onbetrouwbaar, maar goed, ik heb 'm dus zal 'm maar gebruiken (mag vanaf zondag 2/12 ) Ook ga ik vast die 2v5 kruidvat halen voor op de NOD 1...

(he wat een leuke namen Melody en Vlindertje!!)

14. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Vlindertje is t kindje wat nu nog in me buik zit meis...

ze noemen het een vlinder of een sterretje....

15. Yris

Yris Niet meer actief

Wie ben jij om te zeggen dat het niet kan :D
    Het is mijn mening meid, ik tempte en gebruikte ovulatietesten, en JA het kan WEL :)

16. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

gewoon sex hebben day and night... hahahahahaha :)
    werkt prima (voor mij dan)

17. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Goh, sorry Jeniyah, dat wist ik echt niet..... Wat onhandig van me....

18. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Eindelijk iemand die hetzelfde had als ik! Dankje Yris!!!

19. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Nou dan weet je t nu toch.... die fout maak je niet nog eens denk ik ;)

Geeft niet hoor... der is idd een bekende nederlander die zijn kind vlinder heeft genoemd. Volgens mij een Krabbe ofzo....

20. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wat is dit een bloedstollend topic! :D
    Ik ben zoooo vreselijk benieuwd aankomend weekend.... ik blijf het zeker voglen.

Deel Deze Pagina