Zwangerschapssymptomen na 24u???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pella, 25 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Of het nu zwangerschap of sterke pre menstrual symptoms zijn weetje nooit in de eerste ronde maar aan het eind van de dag vind ik ook dat er niet voor niks zo gestressed wanneer je niet Zwanger wil worden met het correct gebruik van de pil en dat wanneer je niks gebruikt of wanneer het uit je lichaam is na bijv. 48. En dus niet "beschermd" bent het verder aan je lichaam is om daar iets mee te doen.. Voor het zelfde geld heb e geluk en had je de correcte tot redelijke lage dosis hormonen wat mooi balanceert met wat je persoonlijk nodig hebt, en dus inderdaad gelijk vruchtbaar bent... Maar al die uitzonderingen opzichzelf klein zijn, zouden we bijna denken dat het onmogelijk is.. Volg je me nog? :p en daarbij is het niks mis mee om bij te houden hoe jij je voelt en mocht je dus ongi krijgen dan kun je het met de maand(en) erop vergelijken en er dus een goed idee over krijgen wat 'normaal' is voor je :D himmmol niks nie er teveel mee bezig zijn dat is onzin praat ;)

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hey Pella,

Inderdaad, ik sluit me gedeeltelijk aan bij de rest hier, het lijkt inderdaad of je vanalles wil voelen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben er niet mee akkoord wat sommigen zeggen dat je pas dingen kan voelen na de innesteling omdat je dan pas HCG zou aanmaken. Ieder lichaam is anders. Ik kreeg reeds een donkere aureola een paar dagen na de eisprong, mijn borsten deden onwijs zeer de dag erna reeds. Ieder lichaam is anders. Maar het lijkt me dat de symptomen die je beschrijft niet echt uitsluitend op een zwangerschap duiden, dit kan vanalles zijn. Trouwens als je tempt, enkel 's ochtends voor het opstaan tempen en altijd op hetzelfde uur (dus wekker zetten in het weekend :)). Anders heeft het echt geen zin hoor en ga je je alleen maar gek maken.

3. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    hai void,

Nou bedankt maar pre menstr symptomen zijn het zeker niet, want die herken ik makkelijk. daar ben ik vandaag wel van overtuigd. Dit voelt echt als iets dat traag maar zeker me hele lijf inpalmt. Nou als het geen zwangerschap is dan resten er nog twee opties: een (ernstige?) ziekte of me fantasie die totaal op hol slaat (op naar de therapeut!). Deze opties hou ik dus zeker open.

Ik moet zeggen dat ik ook helemaal niet wist dat een zwangerschap in de 1ste ronde zo zeldzaam was.... Nou, we kijken allen uit naar de uitslag... :)

4. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Hai podiki,
    Ik begrijp je stelling hoor.
    Maar inmiddels heb ik al een heuse lawine aan klachten...
    ik weet echt niet of er een ziekte bestaat met dezelfde lijst aan zwangerschapskwaaltjes, maar zo ja dan heb ik dat... :)

nou gisteren 5 DPO in de vooravond voelde ik me zo waanzinnig uitgeput. Ik wilde gewoon me bed inkruipen...
    En ongeveer gelijktijdig kreeg ik ook een onaangenaam gevoel van maagsap in me keel. Dat heb ik bij het opstaan vandaag nog steeds.
    dat voelt wel als een lichte buikgriep of zo, maar ja het kan natuurlijk ook zwangerschapskwaal nummer 26 zijn ;)

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Houd ook goed in je achterhoofd dat schijnzwanger precies hetzelfde voelt als zwanger..

6. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik zou het super vinden als jij straks kan zeggen dat je zwanger bent.
    Ik voelde ook altijd gelijk dat er iets gaande was in mijn lijf.
    Het kunnen hele subtiele dingen zijn, maar ik ken mijn lijf erg goed.
    Heb alleen maar al te vaak artsen daarvan moeten overtuigen, maar bleek altijd gelijk te hebben!!
    Het zal me dus helemaal niet verbazen als jij straks positief test!
    Succes!

7. KPV

KPV Lid

23 nov 2012
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Pella!

Je verhaal klinkt me bekend in de oren! Vanaf de bevruchting al kwaaltjes tot aam de heftige steken in de onderbuik! Ik moet ook nog even wachten voor ik kan testen maar ik heb hoop!

Vreemd dat je hier op een forum steun zoekt en dat er mensen zijn de je verhaal zo in twijfel trekken en je bijna aanvallen. Laat die mensen links liggen, probeer je niet te bewijzen want dat heeft geen zin.

Pella, ik hoop en duim voor je dat je zwanger bent!! Ik hoor het graag!

Groetjes!!

8. Bruinoogje

17 nov 2011
    99
    0
    0
    Spannend!!! Ik hoop het voor je!

De signalen die je had waren iig duidelijk, het zou geweldig zijn als je gelijk hebt. ;)

9. Triskele

Triskele Niet meer actief

haha ik denk dat het eerder mentaal is en dat je jezelf een beetje gek aan het maken bent, just relax , hoe zou het zijn als jij er 20 rondes over zou doen, dan zit je in het gekkenhuis als je er zo'n obsessie van maakt.

Gewoon wachten en begin maar eens met evt kwaaltjes 3-4 dagen voor je NOD ;)

10. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Na het lezen van jouw kwaaltjes, vraag ik mij af of ik zelf wel zwanger ben! ;) Dat had ik allemaal niet hoor!

Spannend zeg! Duim voor je!

11. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    wanneer kan je testen Pella?

12. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    + 1

Ik moet zeggen, je hebt wel een bijzondere manier van jezelf uitdrukken hoor pella:

:D hahaha ernstige ziekte?

Geloof me, je hoeft echt niet ziek of een erg rijke fantasie te hebben om zwangerschapskwalen te voelen, maar niet zwanger te zijn.
    Ik vind het erg leuk om mee te lezen en ben erg benieuwd of je zwanger bent. Gun het je van harte! (maar ben wel een beetje verbaast hoe je je zelf uitdrukt :p)

13. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Hahaha, lieve Pella. Ook ik lees met plezier mee.

Ik hoop voor je dat je lekker in de eerste ronde zwanger bent, ik kan me voorstellen dat het wachten anders héél lang voor je zal duren.

14. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Pella, je word niet gek hoor.
    Mn schoonzus zei dat ze de dag nadat ze had geklust, wist dat ze in verwachting was....
    Durfde toen niet zo goed te vragen waarom.
    Hoop voor jou dat je binnenkort een positieve test hebt!

15. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Succes pella!
    Ik lees ook mee.
    Hier wist ik bij mijn mk ook dat ik zwanger was voor ik teste, was alleen bang dat ik me zot zou maken en alles ging verbeelden maar had het wel juist. Ook getest voor nod en mooi positief...
    Wanneer mag je testen?
    spannend!!!

16. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Hallo Triskele, ik kom hier op het forum gewoon me kwaaltjes posten, en kijken voor welke meiden dit herkenbaar is. Nou ik ben dus helemaal niet geobsedeerd, en ik maak mezelf niet gek.... Ik kan er ook niet aan doen dat me lijf me zo veel signalen geeft... :(
    Blijf je meevolgen? Nog even en we gaan testen.....

17. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Lieve lieve meissies,

Dankjewel voor de onwijs lieve en steunende woorden!

MORGEN (zondag) is het zo ver en kunnen we er al een eerste testje tegenaan gooien! Een predictor early . Op de verpakking staat dat je ermee kan testen 4 dagen voor je NOD. 99% juist resultaat zeggen ze.
    Nou we zien wel want ik las verdeelde meningen over die test.

Inmiddels heb ik ook de kr 2v5 test gehaald. Me NOD is woensdag 6 dec. Die dag zal ik nog es testen. Moest het negatief zijn dan heb ik nog een testje voor op za 9 of zo 10 dec.

Nou en dan nog me laatste nieuwe kwaaltjes:
    Gisteren had ik een spannend jurkje aan. Nou het drukte onwijs hard tegen me buik. Ik kon er niet tegen. Heb een iets ruimer jurkje aangetrokken...
    Ik kan ook me buik niet meer helemaal intrekken. Normaal ben ik hartstikke lenig en kan ik hem ver intrekken. Nou dus niet meer...
    Me borsten zijn nog nooit zo gezwollen geweest en me aureola wat bruinig verkleurd!
    Voel me ook echt waanzinnig ontspannen.;)

18. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    ik zou eerder morgen testen met de kruidvat test ipv predictor

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Pella: je zegt dat je vorige week vrijdag je eisprong gevoelt hebt.
    Dan is 7dec je nod.
    Verder zou ik de predictor early echt AFRADEN!
    Hier komt sowieso een licht streepje op..kan ik je nu al op een briefje schrijven;)
    Ik teste er bijna precies een jaar geleden ook "positief" mee,en duidelijk ook. (31-12)
    Ik ben blij het nieuwe jaar in gegaan om de dag erna weer teleurgesteld te worden met een negatieve kruidvat test:(
    Ik was zo verdrietig:(

Succes!!

20. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Ja maar ik heb die predictor early in huis gehaald dus kan ik em best gebruiken. Maar zou ik dan misschien ook meteen 1 van die 2 kruidvat tests kunnen gebruiken morgen? Benieuwd of die hetzelfde zegt als de pred test! Maar kan dat, die kv test 4 dagen voor nod?
    (Me nod is op 6 dec, niet 7)

Nog vergeten te melden: gisteren een half blik pekelharing verorberd... En ook de melk blijft heerlijk smaken... :)

Deel Deze Pagina