Zwangerschapssymptomen na 24u???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pella, 25 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zou indd niet de predictor early doen..

Mijn man testte positief met die gekke test!

Maar ik blijf je wel ff volgen ben wel benieuwd nu :D

2. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    haj Saja87,
    maar wie verspilt er nou ook een dure test om zn man erop te laten plassen.... :D
    Als je man er posi mee testte dan hoort hij vast tot de 1% foutenmarge van die predictor test...... :cool:
    Ik gebruik sowieso verschillende testen om zeker te zijn... Onwijs spannend.... :)

3. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Baasje! Die comeback 1-0 voor jou! X

4. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Lieve Pella,
    Spannend zeg! En het kan echt hoor, zo vroeg al voelen dat het raak is! Ik wist de dag na de bevruchting dat het raak was, voelde me anders, zonder precies te kunnen zeggen hoe. Ik liep door het bos en ik wist het gewoon. Vriendlief zag het ook gelijk aan me en we hebben eigenlijk niet getwijfeld. Toen mijn dochter van 2,5 me ook nog eens zei dat mama een baby in de buik had... Op 10 dpo testte ik licht positief met KV 2v5. Geen verrassing, maar een leuke bevestiging dat het met ons gevoel wel goed zit!

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Abbo!!

Het wordt steeds spannenderderder... ben benieuwd morgen!

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Whahaha ik had er 2 gekregen van een vriendin:D

En toen las ik hier al de rare verhalen over predictor dus dacht ach voor de grap:D

En indd positief..

Er staat ergens een topic over die testen er is iemand geweest die heeft hem onder de kraan gehouden en zelfs die was positief:D

Maar ik ben heel erg benieuwd hoe die van jou er uit gaan zien!

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ben ook benieuwd!!
    Ik zou inderdaad met dezelfde urine een kruidvat test doen als de predictor een streepje geeft.
    Spannend!!:D

8. Yris

Yris Niet meer actief

Ja, 10 dagen na je eisprong kun je de kruidvat 2v5 euro wel doen, die test is heel gevoelig ;);) ikzelf heb hem toen gedaan op 9dpo met middagurine en hij had toen al 'n lichtrose 2e streepje :D

Ik duim nog steeds voor jou :) je klinkt iig zwanger!

9. Sakura

Sakura Niet meer actief

Heb je al eens gegoogeld naar man test positief met zwangerschapstest?
    Kan namelijk teelbalkanker aanduiden.. De test hoeft dus niet slecht te zijn..

10. Yris

Yris Niet meer actief

Waar ben je? heb je al getest vandaag?

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Klopt.

Hier niet het geval man staat al onder controle daar voor;)

Ennuhhhh TS heb je al getest???

12. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ben toch ook echt nieuwsgierig...
    Getest?

13. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik wist het bij mijn vorige zwangerschap ook direct de ochtend na het klussen. Heel vreemd, heb zelfs nooit een zwangerschapstest gedaan! Die had ik niet nodig.

En nu, nu ben ik weer zwanger volgens de testen, maar ik geloof er echt nog niks van. Huisarts heeft ook bloed nagekeken, ben echt zwanger: Maar twijfel ontzettend.

14. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    En weet je al wat meis??

15. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nou, dat is dan weer jammer...

16. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Haj girls,

Vandaag op 9 dpo, 4 dagen voor nod, heb ik voor de eerste maal getest. Zowel met kr 2 v 5 als pred early.

Beide testen waren negatief...

Ik moet wel zeggen dat ik gisterenavond op een feestje ontzettend veel fanta gedronken heb... dat was misschien geen goed idee...
    Ik blijf er nog steeds van overtuigd zwanger te zijn, want ook vandaag valt er weer wat te bespeuren: me tepels zijn echt veranderd zijn, grotere aureola, bruin en met bobbeltjes. Me andere kwaaltjes zijn ook nog daar (behalve de trekkende eileiders) én ik heb deze nacht 11 uur geslapen... Ook me temp blijft zo'n 37.1

Dusss lieve meiden, laten we geduldig te wachten tot donderdag 6/12 (nod)....

Nou ik hoopte jullie vandaag al posi nieuws te kunnen brengen... Jeetje wat jammer...

17. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Jammer meid maar oke tis ook nog wel vroeg he!
    Ik blijf je volgen want ik geloof er wel in.

succes.

18. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Ik duim nog even door voor je!

Had eigenlijk een positieve test verwacht, gezien je kwalen!

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

9dpo is ook wel vroeg he?
    En mijn temp gaat pas naar beneden de dag voorbij ongi word. Zo'n 13dpo ongeveer .
    Wanneer test je weer?

20. Pella

Pella Lid

21 nov 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Mauw, ik dacht precies hetzelfde: als ik zo duidelijk allerlei kwaaltjes voel heb ik misschien meer zwangerschapshormonen dan gemiddeld en kan ik vroeg posi testen. Nee lekker niet, zegt me lijfie.

Volgend testje doe ik donderdag, da's binnen 4 daagjes (op nod). Ik lees dat hgc om de 2-3 dagen verdubbelt...

Als me ongi plots doorbreekt laat ik het ook weten... Maar wat ik op dit moment voel, lijkt echt echt niet op ongi...

Maar goed, ik hou nog steeds alle opties open, ook al heb ik me overtuiging! ;)

Wordt vervolgd........:)

Deel Deze Pagina