Hallo, Ik zit toch met een paar dingetjes... De eerste 2 weken dat k er achter was Dat ik zwanger was vielen niet mee.. Moe en constant misselijk (niet spugen). Nu ben k een week verder (week7) en Wordt het misselijk zijn langzaam minder. Het is er soms wel soms niet. Nog wel moe en goed pijnlijke boobies. Ook ben k al 1,5 kg aan gekomen zonder Dat k echt meer eet, en ontzettend rommelende en Soms een beetje opgezette darmen. En wat ik Niet anders kan omschrijven als ongesteldsheids Krampjes (licht en niet pijnlijk) Kan ik tussendoor nog gewoon een test doen? De 27ste hebben we de 1ste echo. Hebben meer vrouwen soort gelijke 'probleempjes'? Bedankt, Chantal
Dit zijn allemaal hele normale zwangerschapskwaaltjes. Een test in dit stadium wil nog wel eens een onjuiste uitslag geven geloof ik omdat die de hoogte van het hcg niet meer aan kan. Ik denk dat je ook geen test hoeft te doen hoor, omdat je aangeeft dat je zwanger bent en je weet ook hoe ver, ga ik er van uit dat je die al gedaan hebt. Gefeliciteerd!
Hartstikke bedankt voor je reactie. En zo fijn dat het allemaal normaal is. Hoeveel je ook leest en opzoekt, blijf Altijd met vragen zittten.