IK had bij mijn 2e zwangerschap hetzelfde vanaf ongeveer 6 á 7 weken geen symptomen meer. Ik was heel onzeker met de 8 weken echo gemaakt en het zag er kei goed uit. Dus het wil echt niks zeggen meid. Ik hoop op het beste voor je.
Op dit moment ben ik echt bang dat ik (weer) slecht nieuws krijg.. Fijn dat er toch nog gereageerd wordt. Altijd fijn om een soort van gerustgesteld te worden..
Wat naar hè die onzekerheid... zijn moeilijke weken zo...!! Hoop dat ik je ook enigzins gerust kan stellen door te vertellen dat ik met 5 en 6 weken veel misselijk was en dat ik met 7 weken amper meer misselijk was...? Hoeft niks te betekenen dus, probeer je niet teveel te focussen op die symptonen, die verschillen per dag... Ga hard voor je duimen meid dat je woensdag opgelucht adem kan halen en je beeb goed gegroeid is!!
Jullie verhalen stellen me wel een beetje gerust hoor. Niet focussen op die symptomen is moeilijk. Helemaal als je eerst zo beroerd bent en dan niet meer. Ik voel me nog steeds niet op en top nu hoor.
Ik herken je angst erg. Voor deze zwangerschap heb ik twee miskramen gehad. En ik was de eerste weken echt vol met spanning. Uiteindelijk mocht ik met 6,3 wk voor mijn eerste echo en daarna nog aantal weken wekelijks een echo. Ik werd pas rustiger na een week of 12-14 ongeveer. Succes met wachten tot woensdag!! En ik zal keihard voor je duimen dat alles in orde is!
ik had je ook tot nu toe gevolgd. ik was erg benieuwd naar je echouitslag. ik ben echt erg blij voor je...
Dank jullie wel. De gyn zei nog van probeer voorzichtig blij te gaan zijn maar dat is best moeilijk hoor...
Ik weet nog dat ik dit onderwerp ook een keer postte. Om vervolgens een week later heftiger misselijk te zijn dan ooit. Het was in volle glorie terug. Het werkt soms ook in vlagen, althans bij mij.
Wij hebben inmiddels een kloppend hartje gezien en gehoord dus voorlopig zit alles wel goed... Verder heeft mijn lichaam het heel zwaar met zwanger zijn. Ben extreem moe. Voel dat ik weer ziek aan het worden ben, al voor de tweede keer en drink zo weinig dat ik beetje uitgedroogd ben... niet echt goed dus...