zwangerschapssymptomen of niet???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door poohbeer1, 17 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ik zal even men verhaaltje doen..
    ik moest normaal nu ongi worden maar ik ben de 11ste al ongi geworden en dat heeft maar 1,5 dag geduurd :( nu een week later heb ik pijn in men onderbuik en onderrug en gistere ook hoofdpijn (wat ik eigelijk nooit heb). zou het kunnen dat ik zwanger ben? ik hoop het zo hard! maar wil nog geen test doen, beetje bang voor een negatieve test denk ik, en het is zo teleurstellend dus daarom wacht ik nog een beetje af hoe het vordert en wat jullie meningen zijn, herkennen jullie mijn verhaal?

Groetjes poohbeer

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ben nog niet zwanger geweest, maar heb je geen innesteling gehad?? als je maar 1,5 dag bloed verloren heb en een week voor je nod kan dit wel eens een innesteling zijn hoor!! ik zou een testje wagen :D

3. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je voor de snelle reactie:D
    ik snap er niks meer van ik heb 2 weken geleden men ovu gehad en dan een week voor men nod 1,5 dag ms en nu een week later pijn :( want ik moet binnen 2 weken ongeveer men ovu weer hebben.. de innesteling is toch 2 dagen na eisprong of niet? ach ik wacht nog even af.. je ziet snap er niks meer van :)

4. maui

maui Lid

11 jun 2011
    23
    0
    0
    Poohbeer
    Ik zit in precies dezelfde situatie als jij! Heb echt exact dezelfde 'klachten'..
    Weet wel dan een innesteling 5 tot 7 dgn na je ei is, ik had toen 1 malig bruin slijmverlies..
    Al meerdere testen gedaan, steeds negatief..
    Dit is pas de eerste ronde voor mij en dus ook pas net gestopt met de pil. En jij?
    Weet ook even niet meer waar ik zit in mn cyclus.
    Heb sinds een paar dagen ook een opgezette buik.

5. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben van begin maart gestopt met de pil. :) wanneer je net gestopt bent is het moeilijk om te zeggen of je zwanger kan zijn of niet, want je lichaam moet eerst wennen en trug op gang komen. dus ik denk dat die tekenen normaal zijn want had de eerste maand ook last van opgezette buik enz maar wel anders dan dat ik nu heb :( ik hoop, hoop en hoop dat het deze keer raak is maar wacht nog even op reacties en als ik daar niets wijzer uit word dan toch maar een testje denk ik:) dus meiden kom op met jullie meningen!;) hoop dat je snel op roze mag maui! en de rest ook natuurlijk!!!

6. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    hoi mensen,
    voor degene die zwanger zijn: gefeliciteerd!!
    voor degene die er mee bezig zijn: succes!

ik ben nieuw hier op het forum en had ook een vraag, weet niet of dit de goede topic is.

Mijn verhaal:
    Ik slik de pil al ongeveer 3 maanden door. In de tussentijd heb ik veel medicijnen geslikt waarbij de pil niet helemaal veilig is. Nu ben ik sinds ongeveer 3 weken heel erg moe. Ik werk 4 uur en moet dan echt gaan liggen. Ook heb ik buikpijn, had dat daarvoor ook al alleen nu voelt het meer als krampjes aan. Soms last van me onderrug en last van maagzuur. Voor de rest droom ik heel raar sinds een dag of 4. Ook had ik altijd last van diarree en nu sinds 2 weken is het juist het tegenovergestelde...

Ik heb van de week bloed laten prikken en me bloedwaardes waren goed. Arts had alleen niet op zwangerschap geprikt. Vandaag aan het eind van de middag een test gedaan maar was negatief. Nu heb ik gelezen dat je het beter 's ochtends kan doen nu morgen ochtend weer opnieuw testen. Maandag moet ik eigenlijk ongi worden. Nu lees ik alleen dat iedereen bij innesteling bloed heeft verloren...Is dat altijd zo? Ik heb daar geen last van gehad...

Herkent ook iemand deze symptomen?

alvast bedankt voor de reacties!!!

Deel Deze Pagina