Yay! ook wij gaan voor nummer 2 :D

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wishing, 16 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    YAY! Wij gaan voor nummer twee!

Na jaren geroepen te hebben 'ik wil geen kinderen meer', is het toch gaan kriebelen bij zowel mij als mijn man! We zullen dan ook wel veel vrienden gaan 'shockeren' als het daadwerkelijk is gelukt. Waarom we geen kinderen meer wilden? Puur omdat we er nog niet klaar voor waren. Nu is onze dochter 2 jaar en 8 maanden en vinden wij het toch ontzettend leuk en spannend om een tweede spruit te verwelkomen.

Onze eerste poging om zwanger te worden heeft ruim 2,5 jaar geduurd. Het was het wachten zeker waard! Afgelopen woensdag ben ik gestopt met de pil en vind het weer ontzettend spannend. Wij hopen dat we weer geluk mogen hebben met een gezond kindje. Zo leuk een broertje of zusje voor onze dochter!
    Ik zou het wel heel fijn vinden als het een tweede keer niet zo lang duurt, maar goed daar valt niets over te zeggen haha.

Zijn er nog meer mensen waarbij het bij een eerste zwangerschap niet gelijk duurde en daarna voor een tweede zijn gegaan? Hebben jullie toen weer zo veel geduld moeten hebben?

:)

2. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Hier een oppeppertje...eerste bijna 3 jaar en de tweede bijna meteen raak...alles kan dus!!!:D SPANNEND!

3. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    oeehh spannend! Ik heb het idd wel vaker gehoord dat een tweede heeeeel snel kan gaan. Ik hoop het maar :-D

Sokkie87 vindt dit leuk.
  4. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Succes!
    Ik riep dat ook altijd maar ergens was er toch die wens. Na 3 jaar kwam toch dat nu of nooit gevoel op. Ik was bij de eerste na 4 maanden zwanger. Nu duurt zal het niet via de natuurlijke weg lukken waarschijnlijk

5. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Spannend! MaAr ook zo leuk om samen weer jullie geheimpje te hebben en samen voor een tweede kindje re mogen gaan.

Wij gaan ook voor een tweede kindje. Dus klets gezellig mee als dat mag. Ik ben gescheiden en heb een kindje uit een eerder huwelijk. Voor mij zal dit kindje twee worden terwijl voor Mn partner dit t eerste kindje zal zijn. Ergens dubbel spannend.
    Gestopt met de pil in oktober, ongesteld geworden een week geleden en nu de eerste echte ronde.

Hoop dat t voor jou ook snel raak mag zijn!

6. Sabientje83

18 jul 2014
    36
    9
    8
    NULL
    NULL
    Ik klets ook graag mee! :) Al kan ik niet met je meepraten over lang moeten wachten. Dat zal een moeilijke tijd voor jullie zijn geweest zeg, maar gelukkig uiteindelijk een prachtig wonder dus. Wij zijn ontzettend dankbaar dat ik na 7 rondes zwanger werd. Half januari wordt onze zoon alweer drie.

Op dit moment mijn menstruatie en daarna starten wij ook!

Succes allemaal meiden! Spannend weer! Spannend voor jou ook @sgforce dat het dit keer waarschijnlijk niet natuurlijk gaat lukken.

skiwi vindt dit leuk.
  7. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.800
    1.618
    113
    Eerste kwam snel en spontaan. Tweede duurde dik 2 jaar met IVF. Maar het lijkt me dat anderom dan ook mogelijk moet zijn. :)

Leuk dat jullie toch voor een 2e willen gaan. Hopelijk gaat dat snel lukken!

8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ja zeker spannend. Deze week naar de gynaecoloog en hopelijk krijgen we dan wat duidelijkheid.
    Heel veel succes sabientje83. Hopelijk is het snel raak

9. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Oh wow dat is naar :( sterkte! Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!

skiwi vindt dit leuk.
  10. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Leuk! Gezellig. Ik heb afgelopen woensdag mijn laatste pil gehad en vandaag is mijn menstruatie gestart (joepie haha). De eerste echte ronde voor mij zal pas december zijn. Al hoop ik stiekem op wonderen deze maand haha.

Kan me voorstellen dat dubbel spannend is! Een kersverse vader hihi. Komt helemaal goed! Hoop dat je snel mag genieten van het getrappel in je buik :-D

11. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Oh wow! Moet zeggen dat ik deze verhalen niet eerder in mijn omgeving heb gehoord. Lijkt me zo heftig. Je kan er dus echt niets over zeggen. Fingers crossed!

12. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Dankjewel! Ik hoop hetzelfde voor jou

Wishing vindt dit leuk.
  13. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat leuk! Hier de eerste binnen 3 maanden
    , En zijn nu al weer 2 jaar bezig voor een tweede kindje.

14. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL

Het kan dus echt alle kanten op gaan :) succes!

15. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Kan ook mensen die langer over de eerste deden en van de tweede zo zwanger waren dus idd kan alle kanten op!

16. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL

Die verhalen heb ik idd ook gehoord! Dat geeft me stiekem wel hoop soms ben ik bang het misschien helemaal niet lukt

17. Clur26

Clur26 Niet meer actief

Hallo allemaal, even kort gelezen..
    Maar hier ook voor de 2e.
    Nu bijna 2 weken geleden mn nuvaring verwijderd.
    Ontrekkingsbloeding duurde erg lang.. langer als normaal mn "ongesteldheid" in een stopweek (maar normaal doe ik natuurlijk na 1 week weer een nieuwe ring in)..
    Bij onze eerste ook een erg lange onttrekkingsbloeding gehad en was ik na 7 maanden zwanger.
    Heb toen al snel ovulatie testen gebruikt omdat ik wat dat betreft controlfreak ben (wilde weten wanneer ik mn menstruatie kon verwachten).
    Wil eigenlijk dit keer niet teveel er mee bezig zijn, maar merkte toch weer de behoefte om hier op het forum te schrijven.. Hopelijk kan ik nu de ovulatie testen laten liggen, maar zou het verschrikkelijk vinden als ik bijv aan het werk ben en ineens flink doorlek (doordat ik niet weet wanneer ik mn menstruatie kan verwachten). Herkennen jullie die "drang" naar controle?

Deel Deze Pagina