branderige pijn bij het vrijen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door prin6je, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prin6je

prin6je Lid

24 mrt 2007
    8
    0
    0
    Hallo dames,

Wie kan mij antwoord geven op mijn vraag?

Sinds een paar dagen heb ik een pijnlijk branderig gevoel tijdens het vrijen. Het is alleen tijdens de sex, dus niet met plassen.

Is dit 1 van de symptomen die bij een zwangerschap hoort of kan het iets heel anders zijn? Mijn vriend en ik hebben absoluut geen sexueel contact met anderen gehad. Ook nog nooit eerder een SOA o.i.d. Ik wil heel graag antwoord op deze vraag.

Wie kan mij helpen?

2. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hallo ,
    het kan een beginnende schimmelinfectie zijn, weet niet of je meer last hebt
    van witte afscheiding dan normaal maar daar herken je het meestal aan..
    groetjes van Ramona

3. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Zou een schimmelinfectie kunnen zijn.
    Is in ieder geval geen soa, maar doordat je ph-waarde dus je zuurtegraat in vagina daalt ben je daar veel sneller vatbaarder voor tijdens een zwangerschap.
    Je bent echt niet de eenigste die dit zou hebben, heb er zelf op zn tijd ook last van.
    Gewoon even naar je HA die zou het bekijken en beoordelen en misschien krijg je dan een zalfje mee.

4. prin6je

prin6je Lid

24 mrt 2007
    8
    0
    0
    Dankjewel voor jullie reacties. Ben enigzins gerustgesteld. :)

Ik heb gelijk de ha even gebeld, is natuuuurlijk weer es een paar dagen niet aanwezig, maar ga maandag even langs.

Liefs

5. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Ik had dat ook bij was t een blaasontsteking en een schimmelinfectie met gelijk een bacterie GBS....dus ik zal t wel ff goed na laten kijken.

6. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dit had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook en dat bleek een flinke blaasontsteking te zijn.

7. prin6je

prin6je Lid

24 mrt 2007
    8
    0
    0
    Maar ik heb geen pijn bij het plassen, dit is bij een blaasontsteking toch wel het geval?

8. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dat hoeft niet het geval te zijn. Een blaasontsteking kan diverse fases hebben, en het kan dus heel goed zijn dat het pijn bij het plassen nog gaat komen....

9. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik heb ook een tijdje dit gehad en dacht niet aan een blaasontsteking....dit was het wel. Blijkbaar voelt een blaasontsteking als je zwanger bent heel anders...en het hoeft geen pijn te veroorzaken tijden het plassen. kan ook heel goed een schimmel zijn....heb het al 3 x gehad in deze zwangerschap.
    Sterkte ermee in ieder geval!

xx

Deel Deze Pagina