Goed teken of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liekje86, 27 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liekje86

liekje86 Lid

26 jan 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 liekje86, 27 feb 2013
    Laatst bewerkt: 27 feb 2013
    Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken:

Ik heb zowel mijn eisprong als mijn innesteling gevoeld (denk ik, adv 2x hevige krampen)
    Was misselijk, warme gloed in mijn (onder)buik, heb telkens wrede honger, heel erg moe, steken in borsten en heb pukkeltjes enz
    Nu is vandaag precies over een week mijn NOD, en voel ik nauwelijks meer wat van mijn symptomen afgezien van af en toe es een mini-steekje in mijn onderbuik, waterige afscheiding, en donkere 'kringen' rond mijn tepels..
    De symptomen waren/zijn voornamelijk 's avonds aanwezig.

Is dit een goed teken ofniet?
    (Uiteraard moet ik mijn NOD afwachten, I know..)

2. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    ik heb precies de zelfde klachten op de donkere kringen na op me tepels. mijn nod is ook volgende week!! het is spannend maar ik denk dat we toch nog even moeten wachten helaas;) het duurt zo lang nog ahhahahh

3. liekje86

liekje86 Lid

26 jan 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb jij nu ook nauwelijks meer klachten? Want dat maakt me een beetje onzeker..

4. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    ik voel idd niks meer sinds 2 dagen nu. wel dunne ontlasting en raar plassen. in de zin van ik drink veel maar moet weinig plassen. en heb het idee dat me borsten groter zijn maar ze zijn niet meet gevoelig qua jeuk of pijn. voelde net wat lichte krampen maar dat kan ook zijn omdat ik weer ontlasting krijg.... heel raar maar ik wacht t maar af. durf niet meer te hopen na zo'n tijd

5. Cara

Cara Actief lid

19 jul 2012
    214
    0
    0
    Finishing operator@Pfizer
    Niel
    Hier ook van't zelfde, voel ook sinds 2 dagen niet veel meer, heb wel veel honger en ben redelijk moe.
    Mijn borsten doen een beetje pijn, maar dat heb ik altijd dus .....
    Nog een weekje geduld, ben alweer bang voor de teleurstelling om eerlijk te zijn. :)

6. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    Vandaag is mijn NOD...ook ik alleen nog erg misselijk, veel honger en snel moe, ook mijn benen zijn zo zwaar en krampjes in me onderbuik...vandaag kan ik testen, maar heb het uitgesteld, morgen haal ik een nieuwe test...wil zo graag dat hij posi is...dus hopen is het enige wat ik doen ...succes meiden!

7. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    hier idd ook erg moe ( vandaag dan niet) en veel honger. meer dan normaal. sinds vanmiddag wat steekjes in me re lies

Deel Deze Pagina