beetje moed en hoop zoeken

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 86lizzy86, 15 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    dames ik wil geen zeurpiet zijn en ik weet dat jullie geen dokters zijn die in mij kunnen kijken maar ik zoek een beetje naar klein sprankje hoop

wij zitten nu in ronde 12 en na deze ronde willen we naar de HA gaan

zit nu 3 voor nod en alles lijkt hetzelfde te gaan als de vorige rondes voordat ik ongi werd

- beetje gevoelige borsten
    - gelig/wit rekbaar slijm
    - druppeltje bloed
    - rommelend gevoel darmen/onderbuik

alles lijkt en wijst erop dat mijn ongi komt over ongeveer 3 dagen

maarrrrrr heeft iemand dit ook zo gehad en gedacht en wonder boven wonder toch erachter gekomen dat je WEL zwanger was ondanks de ongi symptomen??

alvast bedankt

2. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hier juist pas vier dagen voor nod zere borsten, en totaal geen afscheiding, wel veel dorst al vanaf dat
    Rondes dat her niet raak was, week voor nod afscheiding. Baarmoederslijmvlies wat al aan het afbreken was. En gelijk na me eisprong al zere borsten.
    Maar ieder lichaam is anders.
    Heb je nog niet getest ? Opzich zou je met de cb plus al wel wat moeten zien drie dagen voor nod

3. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    ik bewaar die cb digital test als ik ooit overtijd ben,, die test heb ik vanaf het begin in huis en vind het speciaal om hem te gebruiken op het juiste moment,, heb wel kv2*5 testjes in huis,,

maar omdat alles erop wijst op een aankomende ongi vind ik een kv2*5 test zelfs te zonde om nu al te gebruiken,, want geloof me, heb in het verleden vaak voor nod getest en telkens teleurstelling dus ben afgekickt met voor nod testen

4. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Snap het helemaal met voor nod testen. Ik zweer altijd dat ik het niet meer doe echter ik bezwijk altijd en tja dan gebeurt het toch.
    Hopelijk komt er geen ongie aan en is het gewoon al vast wat met een zwangerschap te maken heeft en heb je zodra je test na je nod een mooie streep

Deel Deze Pagina