Ik had de afgelopen week op m'n werk een erg kort lontje.... maar weet niet zeker of dat hier mee te maken had haha! Verder nog niet echte duidelijke symptonen. Alleen veel dorst.
Ik heb ook heeel veel dorst! Normaal kan ik echt heeeeel lang zonder drinken! Nu wordt ik zelfs snachts wakker van de dorst Heb jij trouwens de innesteling gevoeld?
ja hier nog 1 die vergaat van de dorst ik kan normaal ook erg lang zonder drinken,drink vanuit me zelf erg weinig,maar nu zelfs ook in de nacht wakker om even wat te drinken,soms 2x per nacht en dat chago gedoe,ook heel bekend,kan uit me pan schieten,om.....niks
Raar he? Ik drink normaal ook nooit zoveel. Ach, het zal wel een functie hebben! Vandaag weer pissig geworden en tot tien tellen helpt niet echt. Arme omgeving.... weet nog van niks. Innesteling heb ik niet gevoeld, maar wel een klein beetje 'last' gehad van innestelbloeding. Hoe zat het met jullie zwangerschapstesen? Ik was 2 a 3 dagen overtijd, 3 verschillende testen gedaan en alledrie hartstikke duidelijk zwanger. Gelukkig geen dagen van onzekerheid voor ons. Hoera!
hoi allemaal ik heb sinds een aantal dagen ook een enorme dorst! echt niet normaal. morgen mijn nod! spannend!