zwanger zonder symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door juffie2008, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai,

Zijn er meiden/ vrouwen die al 4 weken zwanger waren zonder dat er symptomen van zwangerschap in beeld waren?

Wij hebben 3 weken geleden op de juiste dag geklust, maar ik voel me niet zwanger... Ik ben benieuwd of er nu nog wel een kans is dat het wel zo is..
    [/img]

2. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Volgens mij kan dat wel. Wacht eerst maar de test af dan weet je het zeker, had het er net nog over met mijn vriend, van ik geloof het pas dan dat ik een positieve test in handen heb ;)

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Tuurlijk kan dat. Er zijn pas vrouwen die er pas na maanden achter komen dat ze zwanger zijn. Gewoon nog even afwachten meid. Het is moeilijk...we weten het allemaal...

4. Indogirl

Indogirl Lid

27 dec 2007
    71
    0
    0
    Dat kan zeker. Toen ik vorige keer zwanger was, zefs na een paar maanden voelde ik me niet echt zwanger. Vond het heel raar. Weinig klachten gehad. Later in de zwangerschap krijg je meestal wel last van je borsten ofzo, maar zo vroeg hoef je nog helemaal nergens last van te hebben!

5. juffie2008

pff voel me gerustgesteld..

Vorige maand dacht ik echt dat het raak was. Ik heb 2 weken lang smorgens boven de wc gehangen..

Achteraf gezien misschien griepje?

6. angelsweety123

6 okt 2008
    44
    0
    0
    eindhoven
    hallo hiero ook zelfde verhaal ik heb ook helemaal geen symptomen.
    moet aankomende zaterdag testen ben benieuwt.

vriendelijke groet sweetyangel123

7. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Ik voelde me ook echt niet zwanger had wat pijnlijke boobs en sliep alleen slecht...

8. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Hier ook een zonder symptomen. Vorige week wel buikkrampen en nog wat rare klachtjes gehad maar sinds mijn NOD nergens meer last van! Maandag getest maar deze was nega. Als ik in het weekend nog niet ongi ben doe ik weer een test. Heb een sterk voorgevoel dat het deze keer weleens raak kon zijn!

9. happymama

happymama Niet meer actief

denk zeker dat t kan
    ik moet zondag ongi worden.
    normaal zou ik nu wel de heledag koppijn hebben en de rest van deze week en buikpijn maare helemaal niks van dat
    wel andee dingen he onwijs koude handen en voeten steeds en een paar keer per dag een steek in me buik.
    en witte afscheiding maar kan alleen maar wachten natuurlijk !

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoever ben je nu in je cylcus?
    Als je 3 weken geleden op de goede dag hebt geklust en je zou zwanger zijn kun je al wel testen hoor! (testen kan zo'n 2 weken na de vermoedelijke bevruchting)

11. happymama

happymama Niet meer actief

wie ik ?
    heb mij ei cd 14 gehad.
    vanmorgen nega getest.
    mijn pendel zegt maart posi testen en feb zwanger
    somige mensen testen laat posi

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Juffie, klopt je banner? Dan zou je nu op dag 24 zitten en 3 weken geleden was het dus dag 3. Ik neem aan dat toen je eisprong niet al was.

Als je een cyclus van 28 dagen hebt, zal je eisprong zo ongeveer rond dag 14 zijn. Hopelijk heb je dus een week geleden goed geklust. Het is normaal dat je rond je NOD nog geen zwangerschapsverschijnselen hebt. Ik kreeg het pas rond de 6e week. Maar het kan ook zijn dat je al wel voor je NOD wat voelt. Hopelijk ben je zwanger en krijg je gauw duidelijkheid!

13. juffie2008

@ sucre

wat een oplettendheid..
    Ik heb 2 weken geleden geklust.. hahah ik heb de banner aanstaan en dan weet ik welke dagen wel en niet gunstig zijn.. Maar zou ik dan nu al voorzichtig een testje kunnen wagen? Is dat niet een beetje te vroeg.. wat nu als hij negatief zegt..

Ik wacht wel tot zondag/ maandag.. dan weet ik het zeker.

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dus rond dag 10 heb je geklust. Daarna niet meer?

Je kan een testje wagen, maar persoonlijk denk ik dat dat weinig zin heeft. Ik zou wachten tot je NOD, als je dat tenminste kan. Dan weet je het namelijk zeker. Want aan een eventueel heeeeeeeeeel vaag lijntje heb je ook niets. Dan blijf je ook onzeker.

Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen!

15. juffie2008

Hai sucre,

het klussen stopt niet hoor ;) ondanks dat er geen eisprong is...

16. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Zowel nu als bij de 1e geen echte noemenswaardige ´klachten´.
    En zeker niet na de eerste 4weken.

Dus..ja het zou zomaar kunnen.

Succes ;)

Deel Deze Pagina