Hai, Zijn er meiden/ vrouwen die al 4 weken zwanger waren zonder dat er symptomen van zwangerschap in beeld waren? Wij hebben 3 weken geleden op de juiste dag geklust, maar ik voel me niet zwanger... Ik ben benieuwd of er nu nog wel een kans is dat het wel zo is.. [/img]
Volgens mij kan dat wel. Wacht eerst maar de test af dan weet je het zeker, had het er net nog over met mijn vriend, van ik geloof het pas dan dat ik een positieve test in handen heb
Tuurlijk kan dat. Er zijn pas vrouwen die er pas na maanden achter komen dat ze zwanger zijn. Gewoon nog even afwachten meid. Het is moeilijk...we weten het allemaal...
Dat kan zeker. Toen ik vorige keer zwanger was, zefs na een paar maanden voelde ik me niet echt zwanger. Vond het heel raar. Weinig klachten gehad. Later in de zwangerschap krijg je meestal wel last van je borsten ofzo, maar zo vroeg hoef je nog helemaal nergens last van te hebben!
pff voel me gerustgesteld.. Vorige maand dacht ik echt dat het raak was. Ik heb 2 weken lang smorgens boven de wc gehangen.. Achteraf gezien misschien griepje?
hallo hiero ook zelfde verhaal ik heb ook helemaal geen symptomen. moet aankomende zaterdag testen ben benieuwt. vriendelijke groet sweetyangel123
Hier ook een zonder symptomen. Vorige week wel buikkrampen en nog wat rare klachtjes gehad maar sinds mijn NOD nergens meer last van! Maandag getest maar deze was nega. Als ik in het weekend nog niet ongi ben doe ik weer een test. Heb een sterk voorgevoel dat het deze keer weleens raak kon zijn!
denk zeker dat t kan ik moet zondag ongi worden. normaal zou ik nu wel de heledag koppijn hebben en de rest van deze week en buikpijn maare helemaal niks van dat wel andee dingen he onwijs koude handen en voeten steeds en een paar keer per dag een steek in me buik. en witte afscheiding maar kan alleen maar wachten natuurlijk !
Hoever ben je nu in je cylcus? Als je 3 weken geleden op de goede dag hebt geklust en je zou zwanger zijn kun je al wel testen hoor! (testen kan zo'n 2 weken na de vermoedelijke bevruchting)
wie ik ? heb mij ei cd 14 gehad. vanmorgen nega getest. mijn pendel zegt maart posi testen en feb zwanger somige mensen testen laat posi
Juffie, klopt je banner? Dan zou je nu op dag 24 zitten en 3 weken geleden was het dus dag 3. Ik neem aan dat toen je eisprong niet al was. Als je een cyclus van 28 dagen hebt, zal je eisprong zo ongeveer rond dag 14 zijn. Hopelijk heb je dus een week geleden goed geklust. Het is normaal dat je rond je NOD nog geen zwangerschapsverschijnselen hebt. Ik kreeg het pas rond de 6e week. Maar het kan ook zijn dat je al wel voor je NOD wat voelt. Hopelijk ben je zwanger en krijg je gauw duidelijkheid!
@ sucre wat een oplettendheid.. Ik heb 2 weken geleden geklust.. hahah ik heb de banner aanstaan en dan weet ik welke dagen wel en niet gunstig zijn.. Maar zou ik dan nu al voorzichtig een testje kunnen wagen? Is dat niet een beetje te vroeg.. wat nu als hij negatief zegt.. Ik wacht wel tot zondag/ maandag.. dan weet ik het zeker.
Dus rond dag 10 heb je geklust. Daarna niet meer? Je kan een testje wagen, maar persoonlijk denk ik dat dat weinig zin heeft. Ik zou wachten tot je NOD, als je dat tenminste kan. Dan weet je het namelijk zeker. Want aan een eventueel heeeeeeeeeel vaag lijntje heb je ook niets. Dan blijf je ook onzeker. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen!
Zowel nu als bij de 1e geen echte noemenswaardige ´klachten´. En zeker niet na de eerste 4weken. Dus..ja het zou zomaar kunnen. Succes