Hallo allemaal, Er waren een aantal dames die vandaag ( of deze week) mochten testen... Hoe is het daarmee? Hebben jullie een positieve valentijns test?
Ik kan vanaf morgen testen.....wil nu eigelijk wel testen maar ik hou mezelf voor om morgen pas te testen...
Helaas moet ik nog wachten met testen, dit willen we pas volgende week doen, wel spannend zo vlak voor m'n verjaardag!
Hoi! Heb zondag negatief getest, maar ben ook nog niet ongesteld... Als het wel raak is en alles gaat goed, dan zit het er volgende week ook nog wel... Testen we dan nog wel een keer....(haha, als ik dat volhou.. ) Groetjes Chris
Ik mocht van mezelf vandaag(dag 34) testen. Negatieve test. Nog niet ongesteld. Hubbie belde een kwartier nadat ik de test gedaan had (ik heb een vrije dag) van z'n werk, dus kon het slechte nieuws direct delen. Hij was net zo positief gespannen als ik, denk ik.
Afgelopen zondag had ik een negatieve test in mijn handen en ik zit nu op cyclusdag 35. Neem mezelf voor om niet eerder dan het weekend opnieuw te gaan testen.. Verwacht er niet al teveel van, heb erg t idee dat ik een laat eitje heb gehad dus zal ik volgende week wel ongi worden denk ik.. Succes allemaal, ik hoop op veel positieve zwangerschapstesten! Groetjes, Debby
Ik heb net een test gedaan. Hij was positief....maar geloof er eigenlijk nog niks van. Ik heb nog een test liggen die ga ik vanavond doen.
ja dus 13 febr getest en vanmorgen weer hartstikke positief mijn mannetje komt pas tegen 11 uur van zn werk die ga ik dus de test verpakt in rose en blauwe sokjes kado doen kan het nog niet bevatten hoor , we worden mama en papa