Hallo iedereen Ik heb een vraagje namelijk: Ik heb 1,5 week geleden (rond eisprong) onveilig gevreen met mijn vriend en nu heb ik sinds 2 dagen lat van gevoelige en gezwolle borsten en trek in augurken en misselijk in de ochtend. Ik heb vroeger de prikpil gehad maar deze is uitgewerkt en me vriend maakt nu steeds grapjes dat ik zwanger kan zijn enzo maar ik kan pas volgende week testen en heb echt heel veel symptomen de symptomendie ik heb zijn: - ochtendmisselijkheid - hoofdpijn - gevoelige en pijnlijke borsten - meer bultjes rond tepels - meer eetlust en zin in andere eten - emotioneel Kan het zijn dat ik eindelijk zwanger ben?? Wie kan mij helpen want ik ben nieuw hierin en wil het best graag. Hoop op antwoord Gr cherrygirl
Hallo lappie Ten eerste bedankt voor je reactie en ten tweede welke kan ik dan het beste halen want mijn vriend heeft zoiets van wacht even tot volgende week omdat ik dan ongi moet worden maar ik ben nu echt nerveus want ik wil echt heel graag zwanger worden
Als je nu zou gaan testen moet je een extra gevoelige test hebben bijvoorbeeld: Uiterst gevoelige zwangerschapstesten - Zwanger & Kids Als je wilt wachten tot volgende week zou ik de kv2v5 halen (kruitvat zwangerschapstest, 2 voor 5). Succes!
Hallo frannie82 Dankjewel ik ga zo me vriend na de kruidvat sturen die is nu eventjes na de juwelier hoorde ik net hij wil het echt graag