Wat was er anders?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mientje Sop, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Voor de zwangeren..

Wat was er voor jullie DE ronde dat het raak was anders dan anders?
    Vast voor velen herkenbaar; elke maand voel je weer dingen, elke maand zijn het andere dingen, elke maand is weer net wat anders dan de vorige maand, wat het toch elke keer weer slopend spannend maakt als NOD nadert.

Dus voor jullie,
    wat waren de verschillende tussen allen voorgaande ronde en de ronde dat het raak was?
    nog dingen anders dan anders gedaan..

hou je vooral niet in met jullie antwoorden :D

2. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    :DHet enige wat bij mij anders was, is dat ik de knallende rugpijn miste, die ik normaal 4 A 5 dagen voor mijn menstruatie al heb..

O, en een stom iets, mn haar geverfd, met exact dezelfde verf, op de dag van mijn NOD, en het werd grijs/groen!!
    2 dagen later kwam ik er dus achter dat het door hormonen kwam..

3. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    haha HOE toevallig van je haarkleur, super grappig (achteraf dan :p) hihi
    dank je wel voor je reactie.

4. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Hm...menstruatiepijn en gevoelige boobs ca. een week voor mijn NOD. En rond mijn NOD misselijk. Oh ja, en ik hield mijn temp bij en had op NOD nog steeds een hoge temp, terwijl mijn temp altijd een dag ervoor al zakte, waardoor ik die keren wist dat het níet raak was en nu het zware vermoeden had dat het wel raak was. Heb dan ook op NOD (tegelijk man's verjaardag én de dag dat mijn nichtje geboren werd) positief getest. :D

5. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Ik weet niet, ik voelde het gewoon. Nooit geloofd dat je zoiets gewoon weet maar is echt zo.
    Al ruim twee jaar lang een week voor nod was ik erg depressief. Nu was dat niet zo. Ik was vrolijk en vol energie. Daardoor dacht ik het wel.

6. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Bij mij had ik na 1 week na terugplaatsing een heel klein beetje bruine afscheiding daarna 1 week voor ik mocht testen begonnen mijn aderen op mijn borsten meer zichtbaar te worden en vanaf 4 dagen voor de testdag het sterke gevoel dat het deze keer wel gelukt was toen kon ik de avond voor de testdag niet meer wachten en zie het resultaat :D

Saskia

7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij mijn zoontje weet ik het niet meer.
    Bij mijn dochter werd ik 1 week voor NOD al misselijk, slecht slapen en erg huilerig.
    Bij de miskraam had ik extreem pijnlijke borsten en misselijkheid.
    En nu menstruatiekrampen en steken bij schaambeen 4 dagen voor NOD (wat ik normaal echt nooit heb!).

8. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had hele erge steken in me rug/zei en verder geen andere pijntjes zoals normaal gesproken. Ook een gevoel van rust over me heen wist gewoon dat het zover was:D

9. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Bij mij verscheen er ineens een dikke vette blauwe ader op een van mijn borsten.
    Verder had ik ineens heel veel honger, terwijl ik normaal bijna niet at zo rond het begin van mijn menstruatie.

10. Emeli

Emeli Actief lid

24 okt 2012
    104
    0
    16
    Ik had 3 á 4 dagen voor m'n NOD krampen, soortgelijke menstruatie krampen maar tóch anders.
    Ik testte 2 dagen voor m'n NOD positief :)

11. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Wat er dit keer anders was, is dat ik na 2 jaar lang proberen en behandelingen elke maand symptomen dacht te hebben, nu helemaal niks merkte!
    Het enige teken was dat ik overtijd was...
    :D

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    niks... ik wist het gewoon.
    Geen idee waarom.

13. Ingrid84

Ingrid84 Lid

22 aug 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mientje, ik denk dat jij alles om de eisprong bedoeld. Wanneer het lichaam aangeeft, nu ben ik er klaar voor.
    Wij hadden het beiden juist erg druk. We hebben tijd voor elkaar gemaakt en zijn spontaan gaan wandelen enz. Daarnaast was de eisprong op de verjaardag van mijn zusje en de Nod op de verjaardag van mijn vriend. Heb stiekem gewenst dat het zijn verjaardagskado was en dat bleek ook zo.

14. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Ik was enorm duizelig

15. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Mijn eerste symptoom direct na ei was, een libido van nul, wat voor mij heel ongewoon was! Later dan anders gevoeligeborsten, die ipv minder worden voor nod, meer gevoelig werden, vooral ook de tepels. En een hoge temp.

16. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Dank je wel allemaal, voor de reacties! Leuk om te lezen !

17. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik had onwijs rommelende darmen en steeds maar honger. Dan at ik gewoon avondeten en om 9 uur rammelde ik alweer...

18. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Op 9 dpo had ik 3x gedurende 5 minuten heel heftige kramp bij m'n linkereierstok met uitstraling naar m'n baarmoeder en linkertaille. Had ik nog nooit gevoeld.
    Had sinds 10 dpo dat ik ontzettend last had van een rommelende maag en darmen. Ook leek mijn tepelhof iets groter en donkerder de avond voordat ik testte.
    Oh, en ik had/heb na mijn ei echt géén zin in seks! Brr... moet er echt niet aan denken nu!!;)
    Deze kwaaltjes had ik de ronde ervoor niet!

19. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    zowel ervoor en erna nergens last van:$. Ik voel me net zo als anders.
    ik heb nooit menstruatie krampjes, ik voel nooit eisprong dus ik heb nergens last van

20. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik had 3 dagen van tevoren al het idee dat ik ongesteld moest worden maar er gebeurde niks, toen wat bruin bloedverlies dus ik dacht nou komt het. Maar dat hield op. Ik dacht al vlagen van misselijkheid te hebben maar hield mezelf voor dat ik mezelf dat vast verbeeldde... Verder was ik erg prikkelbaar en kan nu nog steeds zo huilen... Bij de eerste had ik ook het idee dat er een ongesteldheid aan zat te komen maar dat was ook niet zo.
    Verder nu geen klachten soms ietsje misselijk, wel moe maar de 1e keer kwam dat pas met 6 weken in alle hevigheid..

Deel Deze Pagina