Hallo dames, Ik zit morgen een week voor nod en heb de volgende kwaaltjes: Levendige dromen Vage moeheid Pijnlijke/gespannen borsten Veel speeksel (viel de tandarts vandaag op hi hi) Rommelende darmen Wat denken jullie?
Zijn wel herkenbare symptomen, wil je alleen geen valse hoop geven. Kan namelijk ook symptomen van ontpillen zijn.. Hoop natuurlijk voor je dat het raak is.. Ik had ook gelijk symptomen na innesteling.
Maar ik ben al 13 maanden van de mirena af Dus geen pil of hormonen meer in mijn lijf... We zijn pas net weer begonnen zonder condoom...
wie weet, nog een paar dagen voor je dus kan testen en een test zal veel meer duidelijkheid geven dat enig lid hier ^^ Succes met de laatste paar dagen wachtbankje
nope, meer dan afwachten kunnen we niet doen, behalve in een nieuwe ronde, met nieuwe kansen, dan is het je best doen, en daarna dat vervloekte wachtbankje weer! xD
Ik voelde me ook echt zwanger vorige maand lijkt wel alsof je er dan zoveel meer op gaat letten haha. Ik hoop echt dat het voor jullie raak is een zusje of broertje erbij mag wel eens hihi
Ik denk dat ik 1 of 2 mei mijn ei heb gehad, misschien doe ik zondag al een test (moederdag) en anders dinsdag... Kan echt geen week meer wachten hi hi
Als ik dat vorige week had gelezen zou ik je een berichtje hebben gestuurd dat je wel heel veel goede symptomen had en dat ik vrij zeker denk dat je zwanger bent. Heb zelf echter ook zulke symptomen, verwacht zaterdag mijn NOD, maar afgelopen woensdag helemaal negatief. Waarom ik al eerder testte? Omdat ik dacht dat ik een vroege eisprong had (dus al 13 dpo zat toen). Maar goed, ik vind het nog steeds zeer hoopgevende signalen van je eigen lichaam. Wil je dus eigenlijk vertellen dat je best wat hoop mag hebben, maar niet teveel op je symptomen moet vertrouwen. Zulke symptomen kun je namelijk ook krijgen als je heel graag zwanger wilt worden. Afwachten dus inderdaad...
Wij gaan nu ook voor een kleine. Volgens mij hou ik er me ook iets teveel mee bezig ^^! 17 april heb ik mijn laatste pil geslikt en daarna nog gewoon mijn menstruatie gehad. Nu valt het me op dat ik nu vaak krampen heb in mijn buik en hoe nasty het ook klinkt...ik heb sinds een paar dagen spierwitte, creme achtige afscheiding. Kan natuurlijk ook van het 'ontpillen' zijn, maar stiekem hoop ik dat dit toch de eerste zwangersschap symptomen zijn . Heb ook geen idee is hoe mijn cyclus is na de pil. In principe zou ik 18 mei weer ongesteld moeten zijn. Zou wel wat zijn zeg...als het de eerste keer raak zou zijn .
Hi meiden, Ik zit ook in spanning hier had woe aaf/do ochtend ongi moeten worden maar heb woe aaf een heel klein beetje bloed verloren echt en paar druppels do idem dito terwijl dat ik normaal behoorlijk ongi ben. Heb klein beetje trekkende liezen en af en toe steekjes rond mn eierstokken en in mn onderbuik zo nu en dan zeurend gevoel in mn onderbuik... Vanochtend merkte ik ook dat ik echt dikke witte cremerige afscheiding had. Vorige week en begin van deze week was ik ook behoorlijk moe en heb voor mijn gevoel ook wat meer speeksel productie. Heb ook al een paar keer levendige dromen gehad.... Ga morgen denk ik maar een testje doen als mn ongi vandaag niet doorbreekt..... Ben al sinds eind oktober gestopt met de pil dus het zijn iig zeker geen ontpillings verschijnselen want daar had ik wel een beetje last van.
hallo dames.... ik ben vanaf dec 2012 gestopt met de pil. en vanaf 1 januari ook met veilig vrijen ik heb 2x een menstruatie van 28 dagen gehad, toen een van 26 toen een van 27 en toen weer 28. Eigenlijk moest ik vorige week vrijdag ongi worden ( als we de 28 dagen even aanhouden!) maar ik werd zaterdag de 27e een beetje ongi, ja sorry voor details maar t was echt bijna niks en veel bruin en alleen bij t afvegen, zondag iets meer ( 2 verbandjes amper vol) en s'avonds ineens weg! Sinds dien heb ik de volgende klachten: soms wat misselijk, echt veel het gevoel dat ik ongi moest worden(maar kwam niet), borsten iets steviger, vanaf n paar dagen steekjes in mijn linkse zij, borrelen van mijn buik, en ongelooflijk veel en echt dromen nog meer als anders! En moe heel moe! Ik ben de 3e dus niet meer ongi geworden. heb vorige week een test gedaan op woensdag( 2 dagen voor NOD) en wees negatief uit. Nog maar een keer testen dan? Ben er juist niet te veel mee bezig (dat probeer ik ) maar weet t nu ff niet meer.... thanx
Ik heb bijna zo goed als dezelfde symptomen als jij bijna tot niet ongi beetje bruine afsc enz. Merk nu ook idd dat mn borsten wat steviger worden en hier en daar en steekje krijg.... Ik zal als ik jou was nog en keertje testen misschien had je met de vorige test nog niet genoeg HCG en nu aantal dagen later wel. Wat ook grappig is ik heb echt ongv dezelfde cyclus als jou 27-26-28 bij mij hangt het om ongv 26 dagen Ik ga morgen ochtend mn 1e test doen ohhh ik hoop het. Succes