Wenrose ik zie ook een streep hoor ik denk indd dat doordat je teveel urine hebt gebruikt het er rose uit blijft zien maar die eerste test daar kun je niet omheen hoor die test zegt toch duidelijk dat je zwanger bent en nu ook weer een streep dus wat denk je zelf met alle symptomen erbij voorzichtige proficiat maar ik denk het wel hoor
pffff ik twijfel, dus het beste is om morgen een afspraak te maken met HA. houdt jullie op de hoogte...... Maar Thanxxx....
Ohhhh hihi ook toevallig 2ling in de familie. Ja denk dat het toch ongi is. Alhoewel ik wel nog af en toe steken in m'n borsten heb. En niet echt en ongi gevoel. Wel steken bij m'n eierstokken zo nu en dan. En heb sinds en uurtje ongv knallende hoofdpijn zaten net in de auto m'n vriend gaf ff gas en m'n hele maag keerde om beetje misselijk werd ik ervan. Miss dat ik toch klein vruchtje had maar niet goed ingenesteld. Maar bij jou zit het wel goed hoor ga ff langs de HA idd vd week. Spannend allemaal hè. Hoop het echt voor je en ik ga op naar de volgende maand ik hou de goede moed erin.
Wij gaan voor ons eerste kindje. Zit ook het eea te lezen over Tarwekiemolie. Lijkt wel goed te zijn voor de baarmoeder en voor de innesteling enz.
Ik was bij mijn vorige zwangerschap erg te spreken over etos multi zwanger worden, maar dat was ook vanwege mijn onregelmatige cyclus... Denk dat als ik deze ronde niet zwanger ben ik het weer ga gebruiken, zaten ook goede dingen in...
Ja daar heb ik ook het eea over gelezen. Ik heb verder wel en regelmatige cyclus. Wat doet Eros MZ oa?
hey meiden, hier eisprong gehad op 1mei sinds paar dagen pijn in de onderbuik, steken in de zij, veel slijmachtig witverlies, pijnlijke tepels en enorm emotioneel voor het minste beginnen snotteren. krijg normaal dinsdag mijn menstruatie maar heb vandaag toch al een test gedaan deze was van het kruitvat 2 voor 5 euro maar gaf een negatief resultaat zou het te vroeg zijn? groetjes sharon
Hi Sharon Ik denk dat het nog te vroeg is waarschijnlijk nog niet genoeg hcg aangemaakt. Maar de symptomen zijn positief. Nog ff wachten dus kan ook zijn dat je pas later ongv 7 dagen na je NOD wat ziet op de testen hoor dus wees daarop voorbereid. Ligt nl aan hoeveel hcg je aanmaakt.
Hoi dames Een idee? Zit op dag 19 van cyclus heb wat lichte buikpijn veel wit licht rekbaar slijmverlies en licht pijnlijke borsten beetje misselijk nu ga ik net naar wc en weer licht rekbaar slijm en zag een streepje bloed erdoor? Wat kan dat betekenen? Gr..
Muisjuh ik denk dat je een eisprong hebt of krijgt. Bij mij altijd rond dag 17, 18, gepaard met krampen en heel veel rekbaar slijm.
Dan heb je mischien met je testjes gemist. Ik test altijd 2 x op een dag. Soms is 1e negatief, 2e positief en de dag erna de 1e alweer negatief....kan snel gaan. Of het komt nog, zou nog even doortesten en sowieso gaan klussen. Zaadjes blijven in dat rare slijm immers goed en lang leven Of innesteling misschien. Ik heb zelf geen ervaring met de symptomen die je omschrijft, maar bij een vmk voelt het zwanger zijn misschien sowieso anders ?
eerste ook heel spannend en onzeker dus ook ik denk dat t bij mij toch een valse test is geweest, maar heb nog wel klachten en geen echte ongi gehad(was ook ineens 7 dagen te vroeg) maar dinsdag naar huisarts.... jullie horen t! wel fijn zo'n forum...enne Vaya: wat n overeenkomsten zeg hihi
Hoi hoi Ovu weer negatief ik heb symptomen die ik herken.. steken in me linker borst heb ik anders nooit en die zeurende buikpijn en nog steeds rekbaar slijm en best veel.. volgens mij kan dat ook als je zwanger bent toch?
Hi ja he wij hebben idd redelijk overeenkomsten hihi. Ben denk ik echt ongi helaas maar wat ik wel beetje vreem vind is dat ik niet echt last van ongi pijntjes terwijl ik dat normaal wel heb. Maja vrouwen lichaam kan raar zijn. Heb je en vrienden uitnodiging gestuurd. En iig succes hoop het echt voor je maar zit wel goed bij jou echt geloof me nu hopen dat je de 12 weken gewoon goed doorkomt en vooral lekker genieten.