Iemand raad?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ducky89, May 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ducky89

Ducky89 Lid

May 9, 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Ik zit nu in de vijfde ronde en ga er vanuit dat ik nog niet zwanger ben, maar ik heb ineens klachten die ik niet eerder had. Ik ben wel ongesteld geworden 9 tot 11 april… Normaal ben ik 5 dagen ongesteld. Sinds een paar dagen heb ik de volgende klachten:

Hoofdpijn (pfff heel irritant!)
    Ben volgens mijn vriend niet zo vriendelijk hihi
    Gister wat druk ten hoogte van mijn eierstokken zowel links als recht (geen pijn)
    Misselijk met vlagen… dit is voor mij raar omdat ik normaal juist 24/7 misselijk ben (heb chronische maag ontsteking).
    Duizelig (maar kan ook met maag ontsteking te maken hebben, al had ik dit eerder niet)
    Emotioneel. Ik jank als iemand op tv een spel (1 tegen 100) wint.. waar andere bij zijn! Schaam me kapot :$
    De twee meest onverklaarbare!!: ik lust geen filet american (eet t normaal iedere dag!) na een hap denk ik: gatver! Hoe heb ik dit ooit gelust. En het luchtje van me moeder.. Deze spoot ik af en toe zelf ook op. Nu kwam mijn moeder laatst beneden met het luchtje op en ik vond het zo stinken dat ik er niet bij in de buurt kan komen! Mijn maag draait gewoon om.

Tja wat moet ik hier nu mee :p.. Ik weet dat ik een zwangerschapstest moet doen en die heb ik gister gedaan. Het was wel middag urine en de uitslag was negatief. Is het mogelijk dat het te vroeg is? Of kan je zeker testen vanaf de dag dat je ongesteld word/had moeten worden.
    Iemand hier ervaring mee? Onverklaarbare klachten etc. Wat denken jullie hiervan? Verstandig om over een weekje nogmaals te testen? (heb nog 1 over) of gewoon aan de kant zetten en wachten tot volgende ongi. En is het überhaupt wel mogelijk deze klachten te hebben in een vroege zwangerschap? Sorry voor de vele vragen, ben hier echt nieuw in :p

Groetjes Ducky89

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je bent ongesteld geweest.
    Je hebt gisteren negatief getest, ookal is het met middagurine.
    Alles bij elkaar denk ik dat je niet zwanger bent.

Als het een innestelbloeding was ipv ongi had je nu duidelijk positief moeten testen.

Je klachten kunnen ook goed komen van een naderende eisprong cq groeiende follikels.

3. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

Jan 30, 2013
    2,026
    66
    48
    Female
    Sprookjesbos
    @be happy, in begin april ja, het is nu mei..
    @ts, je cyclus zit normaal tussen 28/31 zie ik? Dan zou je nu ongeveer toch je NOD moeten hebben? :) ik zou paar dagen wachten, mocht het raak zijn, is de hcg wat verder opgebouwd, en anders is je ongesteldheid mogelijk tegen die tijd doorgekomen en heb je ook zekerheid :)

4. Ducky89

Ducky89 Lid

May 9, 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry typefout! Moet mei zijn! :$
    Uhm maar t was maar 2 dagen heel weinig.
    Mare bedankt voor het beantwoorden. Denk zelf ook dat t nix is dus wacht wel tot volgende maand.

De reden dat ik me dit afvroeg was omdat mijn huidarts in het begin mij uitgelegd had dat vrouwen wel eens ongesteld kunnen zijn tijdens de eerste maand van de zwangerschap.

5. Yaraa

Yaraa Actief lid

May 3, 2013
    289
    1
    16
    Female
    Zoetermeer
    Ja dat klopt, komt wel eens voor. Als je toch twijfelt kan je gewoon een testje doen over een paar dagen :) en anders een bloedtest aanvragen?

6. Ducky89

Ducky89 Lid

May 9, 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja me vriend en ik gaan gewoon door alsof ik niet zwanger ben, want de kans is klein.
    Maar heb besloten dat testje te doen op de 20ste, aangezien ik er tog nog 1heb liggen (2voor 5 van KV) Om het gewoon uit te sluiten haha. En mocht er een wonder gebeuren dat hij dan positief is, is dat alleen maar mooi meegenomen :p

Share This Page