Welke test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Firstbaby, 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Hallo,

    Ik ben hier vrij nieuw en heb even een vraagje over de zwangerschapstesten. Welke kopen jullie en hoe duur? Ik wil ze niet bestellen op internet. Waar kan ik ze kopen en hoe duur zijn ze ongeveer? Er schijnt een dure te zijn van clearblue? En ik hoor altijd dat die van de kruidvat onbetrouwbaar is?

    Ik zou graag jullie ervaringen met bepaalde testen willen horen en de prijs ervan.

    Groetjes FB
     
  2. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik had eerst die van de site besteld (Matecare) goede ervaring mee, heb ook nog die van de apotheek (eigen merk) gedaan, en die is me ook goed bevallen.
    Ik had zo iets van, waarom een hele dure betalen als de goedkopere het ook goed doet...

    Succes
     
  3. Cassanie

    Cassanie Niet meer actief

    die van kruidvat zijn niet onbetrouwbaar hoor ik met die ook getest.
    die kost als ik het goed heb 6,79 euro
    Heb ook clearbleu digital gehad daar zitten er 3 in voor 20 euro
     
  4. jessie33

    jessie33 Actief lid

    2 apr 2007
    332
    0
    0
    Ik ben ook tevreden met die van het kruitvat, en die van de apotheek (eigenmerk). Allebij rond dezelfde prijs.
    suc6

    Groetjes Jessie33
     
  5. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb nu die van deze site besteld.. Zijn die ook goed?
     
  6. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    Die van de kruitvat zijn heel goed en die van de site hoor ik ook goede berichten over!
    CB heeft meer hormonen nodig, kruitvat minder
     
  7. Cassanie

    Cassanie Niet meer actief

    met die van kruidvat heb ik heel vroeg getest ik was toen 3 weken en 4 dagen zwanger.. hij ga duidelijk postitief aan
     
  8. Elfje Arwin

    Elfje Arwin Actief lid

    9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb ze ook van de site besteld, ze doen het prima...

    Ik had ook eerst zoiets van ik bestel ze liever niet via internet, dus heeft manlief dat maar voor ons gedaan :) , en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ie dat heeft gedaan.
    Ze werden heel netjes bezorgd, ik had geen idee wat er in die enveloppe zat todat ik hem open maakte.
     
  9. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik heb altijd die van clear bleu gehad.. Ik vond ze heel erg fijn.
     
  10. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb predictor en kruidvat gebruikt en die waren allebei hartstikke goed hoor!

    ik heb net de testen van de site besteld en ik ben benieuwd aan het einde van de maand....
    ik zou hiermee 4 dagen voor nod kunnen testen...

    Groetjes Liesje
     
  11. Evita

    Evita Actief lid

    26 jun 2007
    137
    0
    0
    kruidvat heeft mij nog nooi in de maling genomen, die testen bleven altijd maagdelijk wit :( ( en nog lekker goedkoop ook)

    Etos testen daarentegen heb ik een keer vals positief gehad! en als iets frustrerend is dan is dat het wel! Voor mij dus geen etos testen meer!
     
  12. Marije1980

    Marije1980 Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik had altijd de testen van Kruidvat. Geen klachten over. Maar omdat ik toch wat goedkoper wilde, heb ik ook maar eens testen van de site besteld. Hoe die bevallen weet ik nog niet. Ik hoop er volgende week positief mee te testen! ;)
     
  13. marian26

    marian26 Actief lid

    11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    ik heb weleens gehoord dat de testen die blauw uitslaan vanaf 50 hcg meten en de testen die roze uitslaan vanaf 25 hcg..

    maar de predictor daarintegen heeft meer nodig..

    zelf neem ik altijd de huismerken van de drogisten of apotheek die zijn stukken goedkoper en ook goed hoor..

    liefs van marian26
     
  14. hopefull

    hopefull Actief lid

    6 mei 2007
    418
    0
    0
    die van clear view zijn ook blauw en die testen ook vanaf 25!
     
  15. hopefull

    hopefull Actief lid

    6 mei 2007
    418
    0
    0
    die testen van de etos testen ook op 25, dus misschien dat je wel zwanger was maar dat het heel vroeg is mis gegaan!
     
  16. sangerdjan

    sangerdjan Actief lid

    6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    ik heb die van de hema maar ook kruitvat is gewoon goed hoor ... of andere merken ...die van kruitvat en hema zijn 6.95
     

Deel Deze Pagina