En candle26 al nieuws? Ik weet t nu ook helemaal niet meer, vandaag wel erg vermoeid en steekjes in de liezen, maar geen pijnlijke borsten of andere klachten.... Ik weet het niet meer. Had na "de mogelijke bevruchting" sterke klachten, maar vandaag twijfel ik dus weer erg hoor. Zucht......
Pfff spannend allemaal he?! Wel heel herkenbaar...... Ik heb afgelopen zaterdag mijn eissprong gehad en sinds vandaag heb ik echt het gevoel alsof het deze ronde wel eens raak zou kunnen zijn....maar ik weet na 15 rondes ook wel dat je lichaam je wel vaak voor de gek kan houden. Ik heb zo n vaag misselijkmakend gevoel en hele zere bobbies. En ik wil gewoon niet te veel hopen....om niet te erg te leurgesteld te zijn als bijkt dat ik niet zwanger ben.....oja ik heb 2 weken geleden hsg onderzoek gehad alles is bij ons goed en gyn zij dat de weg nu weer lekker vrij is...oei wat spannend allemaal ik hoop voor ons allemaal dat het raak zal zijn ik gun jullie het allemaal!
Heeft iemand ook weinig tot geen afscheiding meer na de ovulatie. Terwijl het daar voor altijd aanwezig was?
@nieuwjaar: de voorpret kan leuk zijn, maar kan dus ook veel stress met zich meebrengen. Kan me voorstellen dat het de hoop iedere keer weer een beetje minder wordt... Ik ben pas in ronde 4 nu hoor, maar ik was heel erg bezig met zwanger worden en nu heb ik een bepaalde rust gevonden dat het wel komt... Had jij hiervoor ook de pil? Ik had de pil, maar eigenlijk behalve rugpijn nooit klachten gehad... Van te voren ook niet... En nu ineens allerlei klachten sinds deze ronde dus ik weet het helemaal niet meer nu. @dnc. Ik heb na mijn eisprong wel afscheiding maar altijd maar hele kleine beetjes gehad...
@ nurse89 Normaal heb ik altijd veel afscheiding als sinds me elfde,twaalfde En nu heb ik ineen heel weinig tot geen afscheiding.... Mag ik nu hoop hebben
Nee ik heb geen pil gebruikt. Ik denk er wel vaak aan vooral omdat er in de omgeving zoveel met dikke buik lopen of net een prachtig kindeje hebben en ik dat ook zo graag wil! Wij zijn dus door de molen geweest en nu we hebben gehoord dat alles prima is dus goed zaad kwaliteit, eisprong aanwezig en nu als laatste goed doorgankelijk eierstokken....en deze uitslag heeft me rust gegeven en ook zeker hoop!!! Maar weet wel dat mn lichaam me elke maand weer voor de gek houd en ik trap er toch elke keer weer in haha..... Nu kunnen we alleen maar afwachten......
Ik weet het eigenlijk niet. Wou dat ik je kon helpen, maar ik heb hier geen ervaring mee en wat op internet is ook maar tegenstrijdig.... Heb je nog andere klachten?
Succes nieuwjaar! Mijn nod is op 27feb dus laten we voor elkaar duimen!! Hou je ons op de hoogte hier!?
Ik denk dat je op mij reageert, Ik heb sinds een dag aders over me borsten en sinds twee dagen vermoeid. Moet nog 10 voor me nod..
Klopt dnc, reageerde ook op jou. Ik ben kok erg vermoeid, eigenlijk al sinds 14 feb (1dag na eisprong) en daar heb ik nu dus ook last van. Verder ondertussen ook pijn aan m'n borsten gehad, rommelende darmen, slecht slapen en hoofdpijn. Maarja behalve vermoeidheid en steken in de liezen (heb ik sinds vandaag) heb ik geen last meer gehad. Dus ik twijfel nog erg hoor, al had ik sterk t gevoel dat t raak was. Maarja t kunnen ook (vroege) menstruatieklachten. Succes in ieder geval.
Ja idd het is lastige. Bij mijn vorige rondes had ik veel last. Misselijk, duizelig,obstipatie spugen gevoelige tepels en ook borsten, bultjes op mijn tepels die heb ik nog steeds. De rest heb ik nu nog niet maar misschien komt dat volgende week nog. Nu je het zegt slaap ik al twee nachten niet lekker elke keer wakker....
Ja ik slaap normaal echt heel goed hoor, (veel te goed en veel te lang normaal) dus mij viel t meteen op. Maarja t kan natuurlijk ook van alle spanningen zijn.......
Ik vermoed de 27e' heb een onregelmatige cyclus en dit is precies 14 dagen na m'n vruchtbare periode.....en jij?
Hoi dames, ik lees graag even met jullie mee! Even kort vertellen wie ik ben. Ik ben monica, 25jaar en samenwonend met mijn vriend. Sinds augustus proberen wij zwanger te worden. Maar is het nog niet gelukt. Normaal gesproken kan ik de klok er op gelijk zetten wanneer ik ongesteld moet worden. Maar deze maand lijkt het anders.... mijn menstruatie begint altijd s avonds en dat had afgelopen dinsdag moeten zijn. Nu ben ik sinds maandag ontzettend misselijk, heb ik pijn in mijn borsten en zijn de menstruatiesymptomen ver te zoeken, lig ik normaal gesproken al 3 dagen voor menstruatie met enorme buikpijn in bed. Is er nu helemaal niks aan de hand. Behalve de misselijkheid en pijn in de borsten. Omdat ik dit topic zag, werd ik nieuwsgierig en daarom praat ik graag mee. We hebben besloten dat wanneer ik vanavond nog niet ongesteld ben, dat ik morgenochtend ga testen! Dames jullie veel succes! Liefs monica