doorverwijzing ''eisen'' of niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bagheera3, Mar 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

Jun 22, 2011
    1,718
    1
    38
    Female
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    hallo meiden

ik heb een vraagje aan jullie.
    Wij zijn pas kort bezig met zwanger worden, alleen heb ik sinds 2 maanden last van 3 weken ''menstruatie'':

1 week voor mijn menstruatie heb ik bruinverlies (licht/creme achtig) dit is al sinds ik gestopt met de nuvaring
    dan heb ik mijn menstruatie (1ex keer niet, 2x keer 3 dagen helderrood ipv 7 dagen)
    en dan nog een week na mijn menstruatie bruinverlies.

afgelopen woensdag naar de huisarts geweest, wilde testen op SOA's. Als daar niets uitkwam; ja dan hoorde het bij mij en kon er verder niets, het beïnvloed in ieder geval niet het zwanger worden.
    Waarop ik haar vroeg wat het dan betekende en hoe ze dat zo zeker wist.
    Hier kon ze geen antwoord op geven.
    Ze wil me in ieder geval niet doorsturen omdat ik pas 7 maanden bezig ben.

Ik wil het juist graag wel verder onderzocht hebben, ook omdat ik zeer wisselende cyclussen heb.

Wat vinden jullie? Moet ik bellen en ''eisen'' (voor zover je zoiets kan eisen van je ha) om een doorverwijzing naar een gyn?
    Of moet ik me niet zo aanstellen en gewoon afwachten?

2. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Nou, ik vind niet dat je je aanstelt, hoor. Ik kan me voorstellen dat dit je geen prettig gevoel geeft! Maar ik denk niet dat je een doorverwijzing kunt eisen. Hoe onregelmatig je cyclus ook is, er is wel een cyclus. Sommige vrouwen hebben tot een jaar nodig om te ontpillen, misschien hoor jij daar ook bij. Vandaar dat je nu nog niet doorverwezen wordt. Ik vrees dat je het jaar uit zal moeten zitten:( Ik moest dat ook, echt heel frustrerend!

Veel succes en ik hoop dat je toch snel een goede cyclus en nog mooier, een goede zwangerschap zult hebben!

groetjes Patricia

3. nadin

nadin Bekend lid

Apr 27, 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Ik denk ook niet dat je doorverwijzing kan eisen

4. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Je kan het in ieder geval proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Share This Page