Kan ik zwanger zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anonima257, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum.
    Op 11 juni heb ik mijn spiraal na 8 maanden laten verwijderen. Hiervoor het ik ongeveer 8 jaar de pil gebruikt. Nu heb ik na de verwijdering van mijn spiraal een aantal keer (22,25,28 juni en 4 juli) onveilig seks gehad. Sinds ongeveer een week heb ik steken in mijn borsten, pijn vanuit oksels naar borsten, misselijk, rommelende buik en duizelig. Nu lijkt het mij raar om zo vroeg al van alles te voelen....Kan ik zwanger zijn, of kan het ook mijn menstruatie zijn? En wanneer kan ik het beste een test uitvoeren? Ik heb namelijk geen idee hoe mijn cyclus loopt!!

Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

2. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Op zich ben je vaak direct na verwijdering van het spiraal weer vruchtbaar. Het gebeurd vaker dat een vrouw zwanger raakt NA spiraal verwijdering zonder de menstruatie te hebben gehad.
    Maar het kan ook evengoed de eerste symptomen van een naderende menstruatie zijn.

3. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Spannend he?! Zit met hetzelfde! Nu 1 maand zonder pil en allemaal 'vage' klachten..! Hoofdpijn, duizelig, misselijk, buikpijn... Leek mij ook inderdaad allemaal heel vroeg voor dat soort symptomen.. Maar ben gelukkig niet de enige dan! 😉 benieuwd hoe het bij jou verder verloopt!

Deel Deze Pagina