veel pijn tijdens eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Denise1991, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

hello people!

Even een vraag, hebben jullie ook altijd zn ontzettende pijn in rechter/linker eileider tijdens eisprong?
    En wat is dan precies t moment van actie met je man..
    voor, tijdens of na de pijn?.. niet dat ik kan aantonen wanneer die pijn begint haha..
    en de ene maand voel ik m totaal niet en de andere maand zak ik in elkaar van de pijn... is dat erg!?

2. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Echt tijdens je eisprong of ervoor?
    Want over het algemeen is die pijn van het groeien van de follikel(s).
    Doe je ovulatietesten? Want dan kun je wel goed inschatten wanneer de eisprong echt plaatsvind.
    Ik heb nu voor het eerst een eisprong gehad en voelde hem ook duidelijk, werd er in de nacht wakker van, maar daarvoor had ik ook lichte steken in m'n eierstok van het groeien.

Oja, beste moment van klussen in om de dag in je vruchtbaarste periode, en die kun je het beste ontdekken met ovulatietesten en je slijm.
    Die pijn is niet erg trouwens.. Heel normaal:)

3. Denise1991

geen idee... moet ik maar eens testen dan, ik geloof voor eisprong

4. Denise1991

ik heb niet echt dik rekbaar slijm, maar wel veel en wit!... zo irritant als ik inlegkruisje vergeet

5. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hoi hoi,
    Ik heb idd ook veel pijn bij mijn eisprong. Zoveel pijn dat het bijna weeën lijken. Ben hiervoor ook naar ha geweest (wist toen nog niet wat het was) en ben zelfs doorverwezen naar gynecaloog. Alles bleek gewoon goed te zijn en helaas moet ik hiermee leven. Het kon verder ook geen kwaad dus no worries. Helaas hoort het erbij.

6. Denise1991

ik ben sinds januari 2014 gestopt met de pil, flink ontpilt, konden mijn vriend en ik goed merken! wel gelijk ongesteld dus geen lange cyclussen
    en we willen zo graag een gezinsuitbreiding waar we in 2015 mee beginnen gaan , ben op een of andere manier bang dat het niet gaat lukken!

7. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ik voel ook iedere maand pijn tijdens mijn eisprong, soms zo erg dat ik er een paar dagen last van heb. Het enige wat mijn huisarts zei "dan ben je in ieder geval super vruchtbaar" :( Alsof ik zin heb als het zo'n zeer doet..

8. Denise1991

het verschilt bij mij ook enorm, dan 2 dagen pijn en dan na 2 uurtjes pijn verdwenen!..

9. Moess

Moess Niet meer actief

Ik heb tijdens de eisprong zoveel pijn dat ik niet meer kan zitten,staan,lopen etc. Ik heb het idee dat het echt op het moment vd eisprong is. Het is een dag na de positieve ovulatietest.Als de extreme pijn verdwenen is nog een paar dagen last, soort blauwe plek van binnen.
    @susanne: vreemde uitspraak van je huisarts dat je dan super vruchtbaar bent, waarom zit ik dan in ronde 20?.. heb deze pijn elke maand..

10. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ja, ik vond die opmerking zelf ook een beetje vreemd. Maarja, ik heb dan ook een rare huisarts haha.

Maar bij mij is de pijn ook heel wisselend, de ene maand heb ik er inderdaad ook een uurtje last van en soms doet het echt heel erg pijn. Deze maand had ik zelfs deze erge pijn al heel vroeg in mijn cyclus, al op dag 7. Dus ga ik er maar van uit dat mijn eisprong al heel vroeg is geweest.

Deel Deze Pagina