Zwanger raken door seks tijdens menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Onzeker90, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onzeker90

Onzeker90 Lid

5 okt 2013
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik vroeg me af, zoals de titel al doet vermoeden, of er ook dames zijn die ervaring hebben met het zwanger raken door seks tijdens de menstruatie?

2. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrijwel niet mogelijk. Je eisprong is namelijk pas veel later.
    Of je moet een erg korte cyclus hebben en bijvoorbeeld op de laatste dag van een (vrij lange) menstruatie gemeenschap hebben gehad, maar dan nog is het best kleine kans....

Overigens vind ik seks tijdens je menstruatie echt goor, haha. Aorry!

3. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Hmm, lijkt me niet echt kunnen.
    Om zwanger te worden heb je een eisprong nodig, en volgens mij kan dat niet tijdens je menstruatie.
    Tenzij je misschien een lange menstruatie hebt, en een vroege eisprong.

4. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Misschien als je 7 dagen lang menstrueert en je op de 7de dag sex hebt en je op dag 12 je eisprong hebt.
    zaadcellen kunnen in zeldzame gevallen 5 dagen blijven leven.
    Maar je hebt dan ook nog geen vruchtbaar slijm dus dat wordt best lastig.

Ben benieuwd waarom je dit vraagt?

5. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    Het kan best, en het komt vaker voor dan je denkt. Inderdaad in combinatie met een korte cyclus, een vroege eisprong en een menstruatie die langer dan een paar dagen duurt.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe lang duren je cyclussen TS? Dat is in dezen namelijk wel belangrijk om te weten.

7. Onzeker90

Onzeker90 Lid

5 okt 2013
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Cyclussen wisselen heel sterk. kan variëren tussen de 28 en 21 dagen. De laatste keer was het 21 dagen.

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ben je al is begonnen met ovulatietesten?
    Belangrijk om te weten is wanneer je ei is.
    Als ie pas rond dag 14 is en je cyclus is maar 21 dagen dan heeft een bevrucht eitje geen kans om in te nestelen.

Maar een ei tijdens de menstruatie kan zeker.

Als je geen ovu testen gebruikt zou ik dat toch is gaan doen in een nieuwe ronde :)

9. Onzeker90

Onzeker90 Lid

5 okt 2013
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik gebruik geen ovutesten, maar ik ben eigenlijk ook niet bezig om zwanger te worden. we zijn net een half jaartje trotse ouders dus willen nog even wachten, maar we hebben 1 keer zonder condoom seks gehad op de eerste dag van mn ongesteldheid. Toen was nog heeel minimaal ongesteld namelijk. Ik dacht dat ik dan toch niet zwanger kon worden, maar later toen ik erover ging nadenken dacht ik dat het misschien toch zou kunnen. Dus wilde wat ervaringen horen van anderen:)

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij een cyclus van 21 dagen kun je je eisprong verwachten tussen dag 3 en dag 11 van je cyclus en dan zou je dus inderdaad aan de bak moeten tijdens je menstruatie.
    Dit is gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen.

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    het zou kunnen, afhankelijk of je ei toevallig eens vroeg wil gaan springen of niet.

12. Onzeker90

Onzeker90 Lid

5 okt 2013
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    oke dames, bedankt voor de reacties. Dan wachten we het maar rustig af. Ik krijg steeds meer gevoel niet zwanger te zijn, dus ik zal binnen nu en een weekje wel gewoon ongesteld worden.

13. babystar89

28 nov 2014
    24
    0
    0
    is mogelijk, want moeder die ik ken, is zwanger geraakt tijdens menstruatie.. heel gek maar is echt zo ! maar dat wil niet zegge dat bij alle vrouwen is maar zelden.

14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Zwanger worden wanneer je gemeenschap hebt tijdens je menstruatie is zeker niet uitgesloten.

Deel Deze Pagina