Zucht... weer zo'n fijne/nare droom!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door farfan, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hallo meiden!

    Had vannacht weer gedroomd dat ik bij de arts zat en dat hij tegen mij zei dat ik zwanger was! Ik moest helemaal huilen van blijdschap, mijn moeder was er ook bij en die was ook helemaal blij.
    Ik belde meteen mijn vriendinnen op om het goede nieuws te vertellen en die waren ook zo blij voor me!
    Het zijn van die fijne/ nare dromen vind ik. Want ik dacht in mijn droom: Ik droom toch niet he want dit is zo geweldig, maar helaas wel... en dan word ik altijd zo verdrietig wakker! :cry:

    We zijn nu dus in ronde 6 maar heb er nu al geen vertrouwen meer in, erg he. :(
    Heb het gevoel dat kinderen niet voor ons is weggelegd. Ik weet niet waarom ik dat denk, maar als ik aan zwanger zijn denk dan vind ik dat helemaal niet bij mij passen, dikke buik enzo.
    Maar natuurlijk wil ik het dolgraag!

    Nou ja we wachten maar weer af, sorry dat ik zo zielig doe maar moest even van me af schrijven!

    Liefs Farfan
     
  2. mounia

    mounia Fanatiek lid

    15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ja meid ik snap je helemaal,en daar is deze site voor he om over oa dit soort dinge te hebben
    ik heb ook weleens gedroomt dat ik zwanger was,en dan word je wakker en dan is het zo jammer,ben nu ronde 9 in dus het is elke keer zo'n teleurstelling,maar ja we moeten goeie hoop hebben en maar weer wachten haha

    groetjes
     
  3. bo2008

    bo2008 Niet meer actief

    ik had laasts een droom die leek zo echt ik was bij me schoonmoeder en die had een kamer waar normaal de kleding is vol gezet met witte kasten met blauwe houten hartjes erop en een groot witsmeetijzer bed en ik zat daarop en dacht waarom heeft ze zon groot bedje voor me kindje en waarom heeft ze een hele kamer ingericht zonder het met mij te overleggen ik vondt het heel lief maar ook weer niet me gevoel was heel tegenstrijdig

    ook voor de 2de keer al gedroomd dat zij zwanger was ipv mij! echt de jaloersie die ik voelde
    het was elke keer net of het echt was vandaar dat ik elke keer wat overstuur ervan wakker werd erg he
     
  4. Niet meer actief

    Hi Farfan,

    Ik snap je helemaal!
    Ik heb vannacht gedroomd dat ik een zoontje had van een jaar of 3. En het was zo'n mooi jongentje en ik was zo ongelooflijk trots op hem.

    Als je dan wakker wordt denk je: :c: :( :cry:
    En mijn vriend zegt dan weer datik er te veel mee bezig ben...
    Ja dat weet ik nou wel, ik doe mijn best om het los te laten!

    Liefs Malina
     

Deel Deze Pagina