Zwangerschapssymptomen

Discussion in 'Zwanger worden' started by xMeliisz, Feb 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    klachten alsof in ongesteld moest worden. De trigger was verbeterde reuk.
    Ik heb cyclussen gehad dat ik zwanger was terwijl het niet zo was. Nu dacht ik dat ik ongesteld ging worden.
    Symptomen zeggen helemaal niets. Er zijn vrouwen die geen klachten hebben

2. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

May 29, 2013
    1,563
    46
    48
    Ik was draaierig & moe, maarsit had ik wel vaker voor NOD.
    Ik had heel erg het gevoel te moeten testen (11dpo) en ja hoor een duidelijke tweede streep & op nod een knaller.

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Voor Nod meer afscheiding maar dat had ik wel vaker
    Na nod: gevoelige borsten, moe moe en nog eens moe, nog steeds meer afscheiding.

4. orchidee87

Jan 21, 2015
    15
    0
    0
    Dat klopt heel erg beckje, en dat heb ik ook elke keer voor me nod ik voel letterlijk alles!! Dat je lichaam je zo in de war kan houden ik snap het niet... daarom heb ik ook snel getest zodat ik zie dat het negatief is en niet aan denk..
    Nu maar wachten op me menstruatie..☺

5. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

#25 Joppie1, Feb 16, 2015
    Last edited by a moderator: Feb 16, 2015
    In elke cyclus krijg ik symptomen zoals pijnlijke borsten, pijnlijke buik, geurtjes slecht verdragen.
    Toen ik zwanger bleek had ik drie opvallende dingen:
    -Mijn haar viel uit. Echt opvallend, maar ik legde de link niet omdat wij niet gepland bezig waren met zwanger worden :D
    -Op nod begon ik gewoon te vloeien, maar het duurde maar één dag.
    -Ik kreeg de nacht daarna verschrikkelijke, uitstralende pijn vanuit mn linkerbil naar mijn linkervoet. Het was zo erg dat ik de ha post heb gebeld. (Het kwam ook vanuit het niets) Zij raadden me aan om diclofenac te nemen en smorgens langs te komen.
    Dus ik om half vijf in de morgen op weg naar de medicijnkast. En opeens dacht ik: Wat gek, ik vloei niet meer, plotseling die pijn, we hebben van de maand een keer 'in the heat of the moment' de ac vergeten....:$ Straks ben ik zwanger!?! :$ ....en dan mag ik natuurlijk geen diclofenac nemen!
    En ja hoor: de test was licht, maar positief.
    Met trillende knietjes mn man wakker gemaakt. En hij zei: Liever een half jaar voordat we er voor wilden gaan, dan helemaal niet :)
    En twee weken later begon ik te spugen....tot en met week 26 :)

Maar dat is het meeeeeeeeeeeeeeeeeer dan waard!!
    Nu nog 14 maanden wachten en dan gaan we er wss weer voor. En nu wel gepland :D

6. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    2,007
    1
    36
    Ook hier had ik de meeste symptomen in de maanden dat ik niet zwanger bleek.

Toch zijn er bij mij symptomen dingen die echt wel op een zwangerschap wijzen.

Ik ben drie keer zwanger geweest en alle drie de keren was ik een week voor NOD dood- maar dan ook doodmoe. Daar viel niet tegenop te slapen.
    En tegen NOD aan niet meer naar de wc kunnen. Ik sloeg met gemak twee dagen over.

7. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Ik ben ook net zwanger dus weet ook nog heel goed welke kwaaltjes ik voor mijn NOD had!

Na mijn NOD :
    Vanaf 6 dpo zere borsten en bultjes op tepelhof en puistjes in mijn gezicht
    Vanaf 8/9dpo een zeurend gevoel in mijn onderbuik, af en toe steken aan een kant.
    Op 10 dpo teste ik licht positief en op 13dpo gaf de cb zwanger aan.

Na verwachte NOD :
    Zere borsten en tepels
    Aders op borsten
    Zeurend gevoel in onderbuik
    Pijn bij het uitstrekken
    Menstruatie krampen achtig gevoel

Share This Page