Ik weet niet wat het was......

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Butterfly1, Nov 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Goedenmiddag,
    Ik heb er heel lang over nagedacht om dit verhaal te posten of niet maar doe het toch. Zoals u ziet is mijn cycles stabiel maar dit vond ik erg raar.

Op vrijdagochtend begon mijn menstruatie heel licht maarja het was ook dag 1. Na 3 uurtjes was het weg! De hele vrijdag bleef het weg en de hele zaterdag ook. Snachts om een uur of 4 (had nachtdienst vandaar dat ik weet hoe laat) verloor ik heel licht bloed maar het was echt heel diep rood/bruin. De hele zondag verder ook zo ongi maar met zwarte stukjes erbij continu en gisteravond (maandag) lag er een grote zwarte velk in de wc en daarna geen zwarte stukjes meer gehad. Dit heb ik nog nooit gehad en heb het ook niet tegen manlief verteld. Maar heb geen idee wat dit is of kan voorstellen. Heb het ook nog nooit gehad. Nu vertelde een vriendin van mij dat dit best een vroege miskraam kan zijn aangezien ik ook steken in mijn buik had en in mijn borsten. Maarja ik weet het allemaal niet zo. Misschien dat u weet wat het kan zijn?

Alvast Bedankt
    Butterfly1

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Butterfly1,

een vroege miskraam zal het niet zijn. Je hebt dan juist meer bloedverlies en niet zo'n beetje maar. En pijn in je borsten wilo ook niets zeggen. Wat het wel is weet ik ook niet zeker. Het kan zijn dat je deze cyclus bv geen eisprong hebt gehad en/of je hormonen een beetje anders zijn dan normaal en je maar een lichte menstruatie hebt gehad. Wellicht ben je zwanger en is het van een innesteling, je kunt eens een test doen. Anders weet ik het ook niet precies en zul je echt je volgende menstruatie weer af moeten wachten.

Groetjes Brigitte

3. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hoi Brigitte,

Ik gebruik ovulatietesten dus vandaar dat ik weet dat er een eisprong is geweest. En ik heb op dag 4 van deze nieuwe cycles er toch een testje tegenaan gegooid en die was negatief dus zwanger zijn ben ik denk ik ook niet. Nouja dan wachten we het af in ieder geval wel bedankt voor je antwoord.

Liefs

Share This Page