hallo meiden allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! wij zijn hard bezig en hopen er heel erg op, nu ff een vraagje wat zo de klachten waren tussen de eisprong en de nod dag, ben erg benieuwd namelijk. hoop op vel reacties. liefs nickyz Edit: Topic verplaatst naar Zwanger Worden. Het topic ik ben zwanger is voor felicitaties. Graag opletten waar je iets plaats Elvira
ja dat is ook het enige wat ik doorhad ! super moe en na de 4e week begon ik lichte steekjes te krijgen in men buik. wat ik ook zag was dat men urine troebel was. veel succes nog
niks nergens geen last van....alle 3 de keren niet... vaak zit het "tussen de oren" omdat men "denkt - cq hoopt" zwanger te zijn... het eitje is dan nog maar net bevrucht en opweg naar de baarmoeder waar het zich na pakweg 8 dgn innesteld en pas vanaf het ingenesteld is gaat het hormonen afgeven.... dus je kan overal last van hebben, maar als je er geen "erg" in hebt, heb je 9 van de 10x nergens last van...
Ik werd 's ochtends enorm vroeg wakker. Maar was enorm fit. Verder geen symptomen dia afweken van mijn normale cyclusklachten. Die begonnen pas na 4 weken.
veel buikkrampen en niet naar de wc kunnen. ook vanaf vier dagen voor nod werd ik ''s nachts vaak wakker gr mik
Hoi Nickyz, Misschien kun je eens kijken bij het onderwerp [klachten] Na je eisprong, daar zitten inmiddels een hoop meiden (incl. ikzelf) die een hoop vertellen over wat ze allemaal voelen in die periode, of we zwanger zijn weten we alleen nog niet?!
Aangezien er onder eerste symptomen een heel groot topic is met allemaal symptomen van vrouwen die zwanger zijn, zet ik dit op slot.