Hallo..ik zit mijzelf weer eens gek te maken Ik weet pas sinds 4 dagen dat ik zwanger ben,heb zo'n 1,5 week een druk op de onderbuik,met regelmatig steekjes/krampjes,heeel gevoelig tepels en steekjs in borsten en vreselijk moe. nu is dat sinds 2 dagen weg? ben nog wel moe en mijn tepels zijn wel gevoelig,maar niet zoals toen..en die druk op mijn onderbuik en zo voel ik helemaal niet meer..is dat niet gek? Tuuuuurlijk is het nog wel heeel pril,gister test van moedes voor moeders gedaan (album) en die is mooi positief,lijntje is dikker dan 4 dagen terug. Maar is het niet gek als symptonen komen en weer gaan? zou het als het er eenmaal is niet gewoon moeten blijven of erger worden? Ik heb al een dochter,maar had een heeeerlijke zwangerschap,weet dit soort dingen miet meer,..misschien stap je er dan toch wat meer onbevangen in hihi
ik geloof dat bijna iedereen aan het begin van de zwangerschap onwijs geconcentreerd aan het voelen is wat je voelt, maar is heel normaal hoor dat het " je zwanger voelen" komt en gaat. Ik heb het nu nog steeds terwijl mn buik al aan het groeien is. als de test zegt dat je zwanger bent dan ben je dat. gefeliciteerd en een fijne zwangerschap
Dank je wel voor je antwoord hoor ja stomme muts ben ik he,beetje onzekerheid is denk ik niet verkeerd,maar moet idd niet vergeten ook vooral te genieten jij ook een fijne zwangerschap
Ik weet ook pas sinds gister dat ik zwanger ben en ik voel ook "ineens" niet zo veel meer. Weet je hoe het denk ik ook komt? Althans, bij mij heb ik dat idee... Ik had voor ik wist dat ik zwanger was wel het gevoel heel sterk dat ik het was, maar ik durfde niet zo goed te testen en daardoor werd ik zenuwachtig en nog moeier en nog misselijker dan ik al was. We zijn net terug van een wandeling van ruim een uur met de honden en eerlijk gezegd ben ik er niet echt moe van geworden ofzo, moest onderweg ff uitpuffen, maar dat was het weer... Maakte me ook al zorgen, maar hier staat dat er meer dames zijn die er last van hebben, dus dan zal dat wel We lopen ongeveer gelijk, leuk Ik kan het nog steeds niet echt bevatten en ik moet mezelf er ook vaak aan herrinneren, heb jij dat ook?
ik heb vanaf het begin nog niet het gevoel dat ik zwanger ben... ben wel misselijk en doodmoe, maar echt het gevoel dat ik zwanger ben gaat er niet in bij mij, ben inmiddels ook al bij de verloskundige geweest, en kreeg allerlei informatie mee maar nog steeds voelt het alsof het niet waar is, stom toch?
Hallo! Prissie: leuk datw e ongeveer even ver zijn ik ben vandaag de hele dag al misselijk dussss...haha en ben al 1,5 doodmoe..dat herken ik nog van de vorige zwangerschap. ik bevat het wel goed,ben nog wel heel verbaast dat het al zo snel raak was,maar ben meer bewust van dat het ook mis kan gaan... Bambie: denk niet dat het stom is hoor als we buik krijgen is het zo echt als het maar zijn kan ik kan niet wachten haha Thank voorullie reacties!