Zwangerschapssymptonen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sunshine88, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine88

Sunshine88 Actief lid

3 aug 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Even een vraagje, ben nu bijna 16 weken zwanger en de laatste tijd ben ik of heel vrolijk of zo boos en schreeuw ik en heb ik ontzettende huilbuien, soms huil ik wel uren achter elkaar.
    Ik heb dit nooit eerder gehad zelfs mijn man schrok hiervan, ben erg tegen hem uitgevallen, schreeuwen, schelden, huilen. Het was naar mijn gevoel gewoon overdreven al heb ik dat op het moment zelf niet door want hij hoeft maar 1 klein dingetje verkeerd te doen of te zeggen en ik flip 'm gewoon helemaal.

Komt dit door de zwangerschap? Want dit is gewoon te erg voor worden als ik eraan terug denk zou je gewoon denken dat ik bezeten zou zijn ofzo :(

Meerdere mensen hier last van?

X

2. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    Ja heel normaal (alhoewel ik dit niet in de mate heb gehad zoals jij deze omschrijft) maar heel veel mensen wel denk ik.

Geniet van je zwangerschap zover dit lukt tussen de hormonale buien door hihihi!

Liefs, Kelly

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb dit ook heeeeel erg gehad in het begin van m'n zwangerschap.
    Ik was echt een ramp om mee om te gaan, zo onredelijk :)
    Inmiddels ben ik weer wat aardiger :D

4. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik had dat ook hoor aan het begin van de zwangerschap...echt erg gewoon..wahaha kan er nu om lachen...vooral omdat ik ook ging janken en boos was om niets eigenlijk...weet niet eens meer om wat ik jankte wahaha..maar echt alleen aan het begin gehad..heb er nu helemaal geen last meer van!

5. Sunshine88

Sunshine88 Actief lid

3 aug 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa te erg gewoon ik kreeg een hele grote ruzie met me man omdat hij geen friet voor me had gehaald, terwijl hij nog vroeg zal ik het nu dan voor je halen. Zo begon het en van het een kwam het ander.

6. misa

misa Niet meer actief

Ik heb ook erg last gehad van mijn hormonen. Misschien niet zo erg als jij het omschrijft, maar ik was ook erg onredelijk soms. Maar hou het wel in de gaten: je moet natuurlijk niet alleen maar huilen.. :)

7. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik ben wel een beetje 'wiebelig' maar niet zo extreem als jij. Ik zit ietsje sneller op de kast, maar schreeuw dan niet tegen mn man, ik zucht dan gewoon heel diep hahaha.

8. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Haha, sorry, ja heel herkenbaar...
    Ben ook zo tekeer gegaan tegen mn man..
    Ben nu wel weer wat aardiger ;) maar dat huilen heb ik nu eens in de 3 weken ofzo, toevallig van het weekend gehad.
    Het begon met iets kleins op de tv en uiteindelijk was het alles; de tafel stond scheef, de stekker zat nog in het stopcontact..
    Tja.. man kan er gelukkig achteraf wel om lachen maar op het moment zelf denkt hij pfff

Deel Deze Pagina